Peus94 Skrevet 20. november 2011 Del Skrevet 20. november 2011 Hei! Tenker på "mindfuck"filmer som Inside man og Hodejegeren. Hvis du ikke har sett noen av de, kan jeg varmt annbefale de! Har du flere lignende filmer. - Veldig godt planlagt eller - Man må tenke over hva som egentlig har skjedd etter man er ferdig å se filmen. Sånne filmer setter jeg stor pris på og hvis du vet om noen tar jeg de imot med åpne armer! Lenke til kommentar
Populært innlegg Randomizer Skrevet 20. november 2011 Populært innlegg Del Skrevet 20. november 2011 På hvilken måte tenker du at Hodejegerne var en mindfuck? 13 Lenke til kommentar
Peus94 Skrevet 20. november 2011 Forfatter Del Skrevet 20. november 2011 Du vet helt på slutten? Med alle de forskjellige pistolene og kulene? Jeg sleit hvertfall litt med å forstå hva som egentlig hadde skjedd xD Lenke til kommentar
asad Skrevet 20. november 2011 Del Skrevet 20. november 2011 After.Life = Definitivt en mindfuck film. Denne kommer du til å nyte bra skuespillere , bra plot , bra film! Så har du alt av David lynch da. Lenke til kommentar
Randomizer Skrevet 20. november 2011 Del Skrevet 20. november 2011 Åjah, sånn ja. Eller så synes jeg Cube-trilogien er litt mindfuckende, i alle fall for mitt sarte sind. Men om du ser dem, må du prøve å tenke deg at 3'ern(Cube Zero) er etterfølgeren til 1'ern, og at 2'ern (Hypercube) er en alenestående film, siden prinsippet i den er helt annerledes. 1 Lenke til kommentar
bekimc Skrevet 20. november 2011 Del Skrevet 20. november 2011 (endret) A Serbian Film. Lykke til med å se den! Endret 20. november 2011 av bekimc 3 Lenke til kommentar
Peus94 Skrevet 20. november 2011 Forfatter Del Skrevet 20. november 2011 Åjah, sånn ja. Eller så synes jeg Cube-trilogien er litt mindfuckende, i alle fall for mitt sarte sind. Men om du ser dem, må du prøve å tenke deg at 3'ern(Cube Zero) er etterfølgeren til 1'ern, og at 2'ern (Hypercube) er en alenestående film, siden prinsippet i den er helt annerledes. Troooor kanskje jeg har sett en av de? Er det en slags labyrint med forskjellig gravitasjon og tidssone? I den ene cuben er 1 time 4 år i en annen: (bare et eksempel) også kan du gå inn fra siden på en cube, så kommer du egentlig ut i taket på en annen? Lenke til kommentar
Randomizer Skrevet 20. november 2011 Del Skrevet 20. november 2011 Åjah, sånn ja. Eller så synes jeg Cube-trilogien er litt mindfuckende, i alle fall for mitt sarte sind. Men om du ser dem, må du prøve å tenke deg at 3'ern(Cube Zero) er etterfølgeren til 1'ern, og at 2'ern (Hypercube) er en alenestående film, siden prinsippet i den er helt annerledes. Troooor kanskje jeg har sett en av de? Er det en slags labyrint med forskjellig gravitasjon og tidssone? I den ene cuben er 1 time 4 år i en annen: (bare et eksempel) også kan du gå inn fra siden på en cube, så kommer du egentlig ut i taket på en annen? Stemmer, dette er 2'ern. Den har liksom masse sci-fi-shizzle og paralelle virkeligheter og alt slikt. De to andre er mye enklere, ikke noe overnaturlig. De minner litt som Saw-filmene, men mye mindre blod og skriking. Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 20. november 2011 Del Skrevet 20. november 2011 A Serbian Film. Lykke til med å se den! Skjønner at denne filmen er i vinden om dagen, men å kalle den mindfuck er vel å ta i, synes du ikke? Dypt forstyrrende er vel ordet. Til TS: Prøv Shutter Island. The others kan også være litt vrien å ta første gangen. 2 Lenke til kommentar
Mørbradbiff Skrevet 20. november 2011 Del Skrevet 20. november 2011 (endret) Donnie Darko The Machinist Mulholland Drive. 3 filmer man bør se før man før om man liker mindfucks.. . Endret 20. november 2011 av Lakshore Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 20. november 2011 Del Skrevet 20. november 2011 (endret) Inception Twelve Monkeys 2001: A Space Odyssey Mullholland Drive Memento Oldboy Pi A Beautiful Mind Fight Club Eternal Sunshine of the Spotless Mind The Matrix Donnie Darko ...for eksempel... Edit: Veldig godt planlagt: The Usual Suspects og Shawshank Redemption Endret 20. november 2011 av Må jeg? 3 Lenke til kommentar
bekimc Skrevet 20. november 2011 Del Skrevet 20. november 2011 A Serbian Film. Lykke til med å se den! Skjønner at denne filmen er i vinden om dagen, men å kalle den mindfuck er vel å ta i, synes du ikke? Dypt forstyrrende er vel ordet. Til TS: Prøv Shutter Island. The others kan også være litt vrien å ta første gangen. Beklager. Du har nok veldig riktig, men for noen kan dette være en dypt forstyrrende film, og veldig 'mindfuck' for noen. Lenke til kommentar
gue2 Skrevet 20. november 2011 Del Skrevet 20. november 2011 Noen godbiter fra mindfuck genren Fight Club Butterfly Effect Fear and Loathing in Las Vegas A Beautiful Mind Donnie Darko Shutter Island Requiem for a Dream Source Code Primer Enter the Void 21 Grams The Game The Sixth Sense The Machinist Triangle Orphan Identity a serbian film er lite annet en ekkel. Lenke til kommentar
Karina Hulesangerhule Skrevet 20. november 2011 Del Skrevet 20. november 2011 (endret) An Awfully Big Adventure. Måtte google hva som egentlig skjedde for å skjønne den! Endret 20. november 2011 av Karina Hulesangerhule Lenke til kommentar
torturi Skrevet 20. november 2011 Del Skrevet 20. november 2011 "The next three days" Imponerende planlegging Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 20. november 2011 Del Skrevet 20. november 2011 The Prestige bør absolutt være med på denne listen . 3 Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 20. november 2011 Del Skrevet 20. november 2011 The Prestige bør absolutt være med på denne listen . This. Forøvrig, er Orphan skummel? Orker ikke bli creeped out før leggedags Lenke til kommentar
torturi Skrevet 20. november 2011 Del Skrevet 20. november 2011 The Prestige bør absolutt være med på denne listen . This. Forøvrig, er Orphan skummel? Orker ikke bli creeped out før leggedags Nei Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 20. november 2011 Del Skrevet 20. november 2011 (endret) Mindhunters Endret 20. november 2011 av Hille Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå