grossmisconduct Skrevet 20. november 2011 Del Skrevet 20. november 2011 Advarsel! Barnebilde Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Tjernshaugen Skrevet 20. november 2011 Del Skrevet 20. november 2011 Ja, det er lysbruken din som gjør bildet ditt interessant å studere, liker måten du har gjort det. Har ingen tips å komme med utover at versjon 1 er den som fungerer best i mine øyne - der er motiv og bildeflate best balansert mot hverandre. Lenke til kommentar
Morten Ellingsen Skrevet 20. november 2011 Del Skrevet 20. november 2011 Barnebilder kan så absolutt være interessante, slik som her. Et godt uttrykk i kledelih s/h. Tusen takk for ditt fine bidrag og tolkning av dagens tema. Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 20. november 2011 Del Skrevet 20. november 2011 Henger meg på det som er sagt;) Lenke til kommentar
RAK-foto Skrevet 20. november 2011 Del Skrevet 20. november 2011 Hei Jeg synes dette ble et meget bra bidrag til temadagen. Personlig så synes jeg versjon 2 bledet beste , m.h.t. beskjæringen av barnet - det blir meget spennende nå det blir en så tøff kutting som her, meeeendet blir altfor mye svart på venstre side - jeg ville laget det kvadratisk for å oppnå mere balanse i komposisjonen her. Ser at du har ennå en mulighet til å legge ut en versjon til av dette bildet. Tror kanskje du hadde hatt enda mere å hente på dette om du hadde dratt til litt hardt med kontrasten her - da hadde det blitt skikkelig trøkk i dette bildet. Liker det jeg ser - med litt kutting +++ --- En sterk 4-er fra meg her. RAK-foto Lenke til kommentar
Kjell Arne Stava Skrevet 20. november 2011 Del Skrevet 20. november 2011 Jeg må si meg enig med RAK- foto her versjon 2 er best, flott bilde av et fint øyeblikk Lenke til kommentar
grossmisconduct Skrevet 20. november 2011 Forfatter Del Skrevet 20. november 2011 Takk for fine og konstruktive kommentarer! Har lagt ved en kvadratisk versjon med økt kontrast. Syns kanskje kontrasten ødela litt av gleden i blikket, selv med enmaske på øyet. Sikkert litt med tap av detaljer på kjakan og øyenbryn også å gjøre.. Lenke til kommentar
Astrid E. Saltveit Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 Veldig fint øyeblikksbilde! Jeg liker best #1, men ideelt sett ville jeg kanskje hatt med hele hodet...- litt usikker, liker det som det er også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg