Maria1990 Skrevet 20. november 2011 Rapporter Del Skrevet 20. november 2011 Hei! Håret mitt har en tendens til å bli svært elektrisk; det flyr bokstavelig talt opp! Stort sett uavnhengig av hvordan været er, eller hvilke årstid det er; men i vinterhalvåret blir det virkelig ille! Jeg har prøvd hårspray; men det etterlater bare håret flatt, hardt og stivt, uansett hvor lite eller mye jeg bruker! Jeg har også prøvd med vanlig parfyme; det hjelper en stund, men så er det back to start igjen! Har noen tips? Har noen prøvd å ta hårmousse i håret mens det er vått, og så føne det? Takker for alle tips! Lenke til kommentar
Mørbradbiff Skrevet 20. november 2011 Rapporter Del Skrevet 20. november 2011 Har du prøvd annet fottøy? Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 20. november 2011 Rapporter Del Skrevet 20. november 2011 Mer fettete hår hjelper! Jeg regner med at du ikke vil ha det naturlig fett, så ta i pittelitt hårvoks etter at du har vært i dusjen. Problemet kommer av at du dusjer for ofte, og fjerner det naturlige fettet som er i håret ditt. Det gjør at håret ditt blir tørt og er mottakelig for statisk elektrisitet. Lenke til kommentar
Maria1990 Skrevet 20. november 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 20. november 2011 @ Lakshore; Hva skal det bety? Takk for svar, Gavekort! Det er riktig som du sier; dusjer OFTE! Men hva mener du med at man ikke vil ha det naturlig fett? Og hvordan skal jeg ta i håvoksen; skal jeg massere det inn, eller bare "klappe" det på før jeg føner? Takk så meget igjen! Lenke til kommentar
Mørbradbiff Skrevet 20. november 2011 Rapporter Del Skrevet 20. november 2011 Jeg tenkte statisk elektrisitet. Enkelte er mere mottakelig for det enn andre. Også tenkte jeg at skotøyet kunne ha noe og si. Kroppen kan fungere som en kondensator, og lade til seg energi. Og da vil håret kunne reise seg... Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 20. november 2011 Rapporter Del Skrevet 20. november 2011 @ Lakshore; Hva skal det bety? Takk for svar, Gavekort! Det er riktig som du sier; dusjer OFTE! Men hva mener du med at man ikke vil ha det naturlig fett? Og hvordan skal jeg ta i håvoksen; skal jeg massere det inn, eller bare "klappe" det på før jeg føner? Takk så meget igjen! Hodebunnen din produserer vanlig fett, det er derfor man ikke vil ha "fettete hår". Første du bør gjør er å ikke bruke sjampo hver gang du dusjer, bare bruke det en gang i uken. Om du vil bruke voks, så bør du rufse det i mens håret ditt enda er vått. Ikke bruk så veldig mye voks. Lenke til kommentar
fervent Skrevet 24. november 2011 Rapporter Del Skrevet 24. november 2011 Har du tenkt på hva slags børste du bruker? Kan være fordelaktig å bytte børste, til f.eks. naturbørste. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå