Tokke Skrevet 20. november 2011 Del Skrevet 20. november 2011 Seniorvandring Bildet er fjernet. Beskrivelse: Billede fra Hovedvejen på Avernakø bidrag til temadag om små øjeblikke... Evalueringsnivå Tips: Jeg ønsker tanker rundt hva som trekker bildet opp og forslag til forbedringer. Link til bildesiden Lenke til kommentar
Morten Ellingsen Skrevet 20. november 2011 Del Skrevet 20. november 2011 En god komposisjon i kledelig tekstur og fargesetting. Takker for ditt fine bidrag og tolkning til temadagen Steen. Lenke til kommentar
RAK-foto Skrevet 20. november 2011 Del Skrevet 20. november 2011 Hei Fin stemning i dette bildet her, men om det treffer helt til temadagen - tja - kanskje, kjempefin struktur i dette bildet - liker også veldig godt den fargetonen du har valgt her. Tror dette bildet hadde tjent på å bli et kvadratisk bilde - kutte alt på høyre side og litt nede (dette er min mening og smak) - hadde vært artig å sett dette også i sort/hvitt i den kuttingen som jeg foreslår. Ellers veldig bra jobba -- En 4-er fra meg her. RAK-foto Lenke til kommentar
Kjell Arne Stava Skrevet 20. november 2011 Del Skrevet 20. november 2011 (endret) Flott bilde dette Steen, og husk alle, et øyeblik kommer aldrig tilbake Endret 21. november 2011 av Kjell Arne Stava Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 21. november 2011 Del Skrevet 21. november 2011 En flott komp Sten ;-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg