Toobig Skrevet 20. november 2011 Del Skrevet 20. november 2011 Hei, har tenkt på å skaffe meg en bil snart, har sett endel rundt på finn ogsånt, nå nettop fant jeg denne Ferrari en(Ikke at jeg har tenkt til å kjøpe den) http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=31443678 Og tenkte at det må vel være noe som skurrer i bakgrunnen? Synes det virket veldig billig, vet den ikke er så veldig sprek men kan vel ikke være alt? Har ingen erfaring med bilkjøp, så kan ikke så mye hva man må se etter ogsånt.. Så tar gjerne imot tips til hva man bør se etter når man skal kjøpe bil Takk på forhånd Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 20. november 2011 Del Skrevet 20. november 2011 Det er ikke ekte ferrari. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 20. november 2011 Del Skrevet 20. november 2011 Det er ikke ekte ferrari. Noe man fort finner ut hvis man leser tittelen og teksten. Lenke til kommentar
BertNaked Skrevet 20. november 2011 Del Skrevet 20. november 2011 (endret) NORSKE SKILTER SOM NÅ ER CA 35000 KR ER IKKE BETALT CHASSIET BILEN ER BYGGET PÅ ER EN PONTIAC FIERO 85 MOD Er en kit-car. Og motoren ser ut til å være fra orginalbilen. Ikke en fullblods Ferrari. Endret 20. november 2011 av BertNaked Lenke til kommentar
Toobig Skrevet 20. november 2011 Forfatter Del Skrevet 20. november 2011 Så det er lureri? Ettersom selgeren sier det er en Ferrari? Daså, takk for svar, er ikke så flink til å finne detaljer Lenke til kommentar
Runar Skrevet 20. november 2011 Del Skrevet 20. november 2011 (endret) Så det er lureri? Ettersom selgeren sier det er en Ferrari? Hvis du leser det selgeren faktisk skriver påstår han aldri at det er en ekte Ferrari. Ordet «replica» kan sammenlignes med «kopi av». Endret 20. november 2011 av Runar waits for alice Lenke til kommentar
BertNaked Skrevet 20. november 2011 Del Skrevet 20. november 2011 Han skriver også at det er et Ferrari-kit som er bygd på en helt annen bilchassi. Han lurer bare de som ikke greier å lese tekster med stor skrift. 2 Lenke til kommentar
tharshan Skrevet 20. november 2011 Del Skrevet 20. november 2011 Han skriver også at det er et Ferrari-kit som er bygd på en helt annen bilchassi. Han lurer bare de som ikke greier å lese tekster med stor skrift. Og då er det kjøperens feil... Lenke til kommentar
xibriz Skrevet 21. november 2011 Del Skrevet 21. november 2011 Jeg kjøper konsekvent aldri bil fra noen som kun skriver med caps lock 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå