Vygotsky Skrevet 20. november 2011 Del Skrevet 20. november 2011 (endret) Hei! Skjermkortet (Jeg er ihvertfall 99% sikker på at det er skjermkortet) mitt har i den siste måneden begynt å oppføre seg rart, Noen ganger kan det ta 4/5 minutter før jeg i det hele tatt får bildet etter å ha skrudd på Datamaskinen. Det som alltid skjer etterhvert er at skjermen begynner å hakke/ bildene forsvinner og kommer tilbake, til vanligvis at hele skjermen blir gullfarget/oransje/svart/ Nesten alle slags farger egentlig virker det som. Dette skjer vanligvis etter jeg starter et spill. Noen ganger funker det å dytte litt på skjermkortet, da kan bildet komme tilbake, men jeg må fortsatt restarte datamaskinen. Da funker alt bra igjen ( Den starter til og med øyeblikkelig) Skjermkortet ligger på en 60 grader ca, (Har aldri sett det over 75 grader) Jeg skjønner virkelig ikke hva dette kan være og har ikke spesielt lyst til å sende datamaskinen på reperasjon da dette som regel tar svært lang tid synes nå jeg! Hadde satt stor pris på eventuelle forslag til hva dette kan være! Mvh The_Rp Edit: Jeg har oppdatert driver Endret 20. november 2011 av The_Rp Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 20. november 2011 Del Skrevet 20. november 2011 Dette høres ganske tydelig ut som maskinvarefeil ja, og da må du enten bytte del selv, eller sende den inn. Jeg så egentlig ikke noe spørsmål i denne tråden, det finnes nok ikke noe magisk tips som kan fikse dette. Du burde også evt. skrevet litt om maskinen din, har du oppdatert driver? Lenke til kommentar
Faller Skrevet 20. november 2011 Del Skrevet 20. november 2011 Sitter kabler og forsovet skjermkortet ordentlig i? Hvis ja, sjekk en gang til og hvis nei, skru det fast Mvh Faller Lenke til kommentar
Vygotsky Skrevet 20. november 2011 Forfatter Del Skrevet 20. november 2011 Sitter kabler og forsovet skjermkortet ordentlig i? Hvis ja, sjekk en gang til og hvis nei, skru det fast Mvh Faller Ja, alt sitter godt! Lenke til kommentar
Borgemeister Skrevet 20. november 2011 Del Skrevet 20. november 2011 har du mulighet til å ta ut skjermkortet og bruke eventuelt noe integrert i hk/cpu til å få fram skjermbilde? isåfall, prøv det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå