Gå til innhold

Hvorfor skjer dette bare i Nord-Norge?


Hanske

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bare i Nord-Norge? Så du mener hvis noen hadde parkert en ambulanse i et mindre trygt nabolag i oslo sentrum ulåst at ingen hadde gjort noe? Vedder på den hadde blitt ripped for div medikamenter og annet utstyr på få minutter.

 

Har nok aldri skjedd, skjønner du. Selv om du tror Oslo er som Bronx, stemmer ikke det.

Lenke til kommentar

Bare i Nord-Norge? Så du mener hvis noen hadde parkert en ambulanse i et mindre trygt nabolag i oslo sentrum ulåst at ingen hadde gjort noe? Vedder på den hadde blitt ripped for div medikamenter og annet utstyr på få minutter.

 

Har nok aldri skjedd, skjønner du. Selv om du tror Oslo er som Bronx, stemmer ikke det.

Sa ikke at det hadde skjedd heller. Men hvis samme sitvasjon hadde oppstått i et dårlig nabolag ikke bare i Oslo, men Norge generelt skal du ikke se bort i fra at det samme eller noe værre hadde skjedd.

 

Sa heller ikke at Oslo er Bronx, men det er jo der det meste av slik kriminalitet skjer (uten at jeg vet det)

Lenke til kommentar

Tror du ikke at ambulanser ofte har måttet gjøre det på samme måte i Oslo? Jovisst har de det. Det var nok dumt av meg å generalisere, men i det nabolaget har det oppstått en ukultur vi ikke har noe annet sted i landet.

 

Jeg tror ikke du generaliserer. Det er da ingen hemmelighet at mange er litt mindre siviliserte i Nord-Norge, og at de har en annen kultur. Det er ikke noe galt med det. De er greie folk.

 

Kanskje de har litt mindre respekt for autoriteter. Jeg oppfatter det hvertfall slik.

Lenke til kommentar

Tror du ikke at ambulanser ofte har måttet gjøre det på samme måte i Oslo? Jovisst har de det. Det var nok dumt av meg å generalisere, men i det nabolaget har det oppstått en ukultur vi ikke har noe annet sted i landet.

 

Jeg tror ikke du generaliserer. Det er da ingen hemmelighet at mange er litt mindre siviliserte i Nord-Norge, og at de har en annen kultur. Det er ikke noe galt med det. De er greie folk.

 

Kanskje de har litt mindre respekt for autoriteter. Jeg oppfatter det hvertfall slik.

Mindre siviliserte? Hva vet du om det?

  • Liker 2
Lenke til kommentar

I prosentvis forhold idioter / folketall er vil jeg gjette at idiot-tettheten er en anelse høyere på øst- og sørlandet i forhold til resten av landet.

 

Men selvsagt skjer det ting, enkeltsaker, humorinnslag fra nord-Norge og distriktene, dette er litt spesielt siden det ikke er hver dag man hører noe spennende fra nord-Norge, men de fleste jeg fant i et kjapt søk var på østlandet faktisk, og aller mest i hovedstaden. Snodig...

 

Stjal ambulanse under livreddende arbeid Rælingen

 

Stjal ambulanse og råkjørte i fylla Oslo, stjal også postbil og kjørte til Bergen med den.

 

Stjal ambulanse på oppdrag Lillehammer

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Fy flate, og i Oslo så stjeler de rett og slett ambulansen. Virker ikke som om man ikke kan stole på NOEN, altså.

 

Du må da skjønne at dette må ha vært en nordboer som har immigrert til Oslo! Høyst sannsynlig med noe sameblod i seg og. Ordentlige Osloboere gjør ikke sånn, det ligger ikke i deres kultur å være så usiviliserte.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Smalere gater enn i Sør-Norge kanskje?

Uansett, det er vel ingen hemmelighet at folk i Nord-Norge har en annen kultur enn oss her sørpå. Usiviliserte, egoistiske, .. eller hva vi velger å kalle dem.

 

:whistle:

 

Mulig gatene i Oslo er bredere, men det er jo f*en meg parkering på begge sider. Blir ikke så bredt da :p

Lenke til kommentar

Mulig gatene i Oslo er bredere, men det er jo f*en meg parkering på begge sider. Blir ikke så bredt da :p

har du vært andre plasser enn i Oslo? Vet om fylkesveier med parkering på begge sider, men veien ikke er brei nok til at det skulle ha vært tillatt med parkering i det hele tatt. 1 felt på deling for begge kjøreretninger, og det tillates parkering på begge sider. Ja jøss. Dessverre så er østlendinger utrolig bortskjemte når det kommer til veistandard.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...