Gå til innhold

Planlegge motorsykkeltur i Norge.

jigaplow

Anbefalte innlegg

Hei og hopp :)

Nå er det en månede siden jeg parkerte sykkelen, og jeg savner allerede kjøringa. Durer rundt på moped nå i vinter, men vi kara orker sjelden mer enn dagsturer på veteranene våre. Siden jeg ikke får gjort så mye med det nå, tenkte jeg at jeg kunne planlegge litt, og glede meg til våren kommer!

Er det noen som har noen gode anbefalinger når det gjelder motorsykkeltur rundt i Norge? (USA når jeg blir eldre!) Bor på Toten, så ei reiserute med utgangspunkt Lillehammer eller noe her omkring hadde vært strålende. Jeg har ingenting i mot å ha med meg telt og sovepose, dersom det er forhold til det. Billige overnattingssteder er jo selvfølgelig greit allikevel ;) Om turen går om et flott fiskevann i fjellet gjør ingenting. Fin natur og overveldende syn (tok i litt nå) er også store pluss :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vestlandet og fjordhullene på den kanten av landet? Kjøre over fjellet om sommeren burde ikke by på noen problemer.

Liker meg veldig godt i Telemark. Fjellene lengst nord i fylket er mildt sagt spektakulære. Derifra er ikke veien lang over til fjordene på Vestlandet. Lillehammer-Telemark-Hardangervidda-Vestlandsfjorden-....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...