Cl4t0n Skrevet 20. november 2011 Del Skrevet 20. november 2011 Her er oppsettet Pcen skal brukes til spill, for øyeblikket battlefield 3 og skyrim. Prisen skal helst ikke noe mye over 10.000. Dette er førse gang jeg setter sammen en pc selv, så det er fint om noen med litt mer erfaring kan gi noen råd. Lenke til kommentar
SirAmp Skrevet 20. november 2011 Del Skrevet 20. november 2011 (endret) ser veldig fint ut det der! jeg har bare 2 små kommentarer: det ene er at rambrikkene du har valgt ofte gir problemer med store kjølere. jeg har ikke erfaring med akkurat den kjøleren du har valgt, men det kan være greit å være klar over, XMS 3 er samme brikkene med en lav kjøler til en litt lavere pris når det gjelder harddisk er prisene latterlig høye for tiden, og med mindre du MÅ ha akkurat nå ville jeg vurdert å utsette kjøpet av harddisk, evt. kjøpt en liten og billig en for midlertidig bruk. Endret 20. november 2011 av SirAmp Lenke til kommentar
Cl4t0n Skrevet 20. november 2011 Forfatter Del Skrevet 20. november 2011 Ok, skal se litt etter en mindre hardisk og kjøpe XMS 3 i stede. Takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå