anderfo Skrevet 20. november 2011 Del Skrevet 20. november 2011 My clementine Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Morten Ellingsen Skrevet 20. november 2011 Del Skrevet 20. november 2011 Hehe. Veldig bra og skikkelig morsomt Lenke til kommentar
wasco Skrevet 20. november 2011 Del Skrevet 20. november 2011 Så langt jeg kan se har du bommet fullstendig på fokuset her Her sitter fokuset i forkant av underlaget og hele clementingen er ute av fokus.... Lenke til kommentar
N.Copola Skrevet 20. november 2011 Del Skrevet 20. november 2011 Så langt jeg kan se har du bommet fullstendig på fokuset herHer sitter fokuset i forkant av underlaget og hele clementingen er ute av fokus.... Her tror jeg det er noe helt annet Morten har fokuset på )))) 1 Lenke til kommentar
Morten Ellingsen Skrevet 20. november 2011 Del Skrevet 20. november 2011 Så langt jeg kan se har du bommet fullstendig på fokuset herHer sitter fokuset i forkant av underlaget og hele clementingen er ute av fokus.... Her tror jeg det er noe helt annet Morten har fokuset på )))) 1 Lenke til kommentar
anderfo Skrevet 20. november 2011 Forfatter Del Skrevet 20. november 2011 Så langt jeg kan se har du bommet fullstendig på fokuset herHer sitter fokuset i forkant av underlaget og hele clementingen er ute av fokus.... Det er et helt bevisst valg av fokus... Jeg brukte stor blenderåpning for å få et veldig smalt fokusfelt, som jeg har plassert der jeg ønsket det 1 Lenke til kommentar
Tjernshaugen Skrevet 20. november 2011 Del Skrevet 20. november 2011 (endret) Morsomt, og det ser ut til at modellen var mer enn villig til å stille opp Endret 20. november 2011 av Tjernshaugen Lenke til kommentar
Ole M Hagen Skrevet 21. november 2011 Del Skrevet 21. november 2011 Uff, her må jeg slutte med de "grisete" tankene mine tenkte jeg. Så hadde de "grisete" tankene rett likevel Morsomt bilde Lenke til kommentar
wasco Skrevet 21. november 2011 Del Skrevet 21. november 2011 Så langt jeg kan se har du bommet fullstendig på fokuset herHer sitter fokuset i forkant av underlaget og hele clementingen er ute av fokus.... Her tror jeg det er noe helt annet Morten har fokuset på )))) :!: :!: :!: :!: :!: Litt treig i oppfattningne jeg skjønner du Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg