Lavendula Skrevet 20. november 2011 Del Skrevet 20. november 2011 Hva kalles det harde materialet som kort (busskort, bankkort) lages av? er det aluminuimsplate? kan det være dette tro? http://www.fotoknudsen.no/bildeprodukt/aluminiumsplater.html takk på forhånd Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 20. november 2011 Del Skrevet 20. november 2011 De aller fleste kort (type bankkort, busskort etc.9 er vel PVC-plast om jeg ikke tar helt feil. Lenke til kommentar
Lavendula Skrevet 20. november 2011 Forfatter Del Skrevet 20. november 2011 Vet du hvor jeg kunne fått tak i det? håper de selger det på notabene /libris butikker Lenke til kommentar
Runar Skrevet 20. november 2011 Del Skrevet 20. november 2011 Kan du ikke kjøpe slike blanke kort? Lenke til kommentar
Lavendula Skrevet 20. november 2011 Forfatter Del Skrevet 20. november 2011 Men hvor da? jeg sjekket på nett og der selger de enten til firmaer eller så må man designe kortet først så bestille... Lenke til kommentar
Runar Skrevet 20. november 2011 Del Skrevet 20. november 2011 Et søk på «blanke plastkort» ga meg mange nettbutikker. Er du sikker på at ingen av disse selger til privatpersoner? Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 21. november 2011 Del Skrevet 21. november 2011 Fake ID på ggggggg!!!! 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå