b-real Skrevet 14. august 2003 Del Skrevet 14. august 2003 Tror du de vil være hot? Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 14. august 2003 Del Skrevet 14. august 2003 ØØøøø... Hvordan kan du klare å ha slike tanker ??? :o Putt dem i et drivhus og se... Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 14. august 2003 Del Skrevet 14. august 2003 hvordan kan CFD/min tråd bli stengt .,. men denne får bli åpen? er det noe retferdighet igjen her i verden! GAAAAA!!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 14. august 2003 Del Skrevet 14. august 2003 hvordan kan CFD/min tråd bli stengt .,. men denne får bli åpen?er det noe retferdighet igjen her i verden! GAAAAA!!!!!!!!!!!! Tro meg! 2 - 3 innlegg til her og denne er borte... *bump bump bump* Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 14. august 2003 Del Skrevet 14. august 2003 Snart får vi kun poste i SO2. Anyways eg tror hun ene grønne kommer til å bli digg som fan. La henne vokse litt så skal onkel SnowDOG_ vise henne noe greier :o did i say that? :o Lenke til kommentar
Nidhogg Skrevet 14. august 2003 Del Skrevet 14. august 2003 powerpuffwhat? bilde? tre jenter som banker opp skurker i byen sin, townsville en tegneserei som går ofte på cartoon network bilder: Lenke til kommentar
lperik Skrevet 14. august 2003 Del Skrevet 14. august 2003 spennende. tviler på at de noen gang blir voksne men Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 14. august 2003 Del Skrevet 14. august 2003 Får feie over dem mens de er "små og nybakte" ... Gjelder jo å værra først Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 14. august 2003 Del Skrevet 14. august 2003 Får feie over dem mens de er "små og nybakte" ... Gjelder jo å værra først Slik som rånerne i Skien, med 13åringer i baksettet? Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 14. august 2003 Del Skrevet 14. august 2003 Får feie over dem mens de er "små og nybakte" ... Gjelder jo å værra først Slik som rånerne i Skien, med 13åringer i baksettet? Er du gal men ?!? :o Du kan jo risikere at de alt har kommet i puberteten! Jeg liker dem best når de ikke vet forskjellen av å værra kåt eller pisse på seg ! Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 14. august 2003 Del Skrevet 14. august 2003 hvordan kan CFD/min tråd bli stengt .,. men denne får bli åpen?er det noe retferdighet igjen her i verden! GAAAAA!!!!!!!!!!!! Tro meg! 2 - 3 innlegg til her og denne er borte... *bump bump bump* riiight .. og yummy har ikke vert innom søppel siden tråden ble startet Lenke til kommentar
miCro Skrevet 14. august 2003 Del Skrevet 14. august 2003 Noen som har lagt merke til likheten mellom Powerpuff Girls og Charlies Angels? De er som en ung, tegneserie utgave CA, med en blondie, en redhead og ei asian chick.... Lenke til kommentar
b-real Skrevet 14. august 2003 Forfatter Del Skrevet 14. august 2003 Er du gal men ?!? :o Du kan jo risikere at de alt har kommet i puberteten! Jeg liker dem best når de ikke vet forskjellen av å værra kåt eller pisse på seg ! For å sittere en kamerat av meg: "If they are old enough to pee, they are old enough for me" Lenke til kommentar
Thanatos Skrevet 14. august 2003 Del Skrevet 14. august 2003 For å sittere en kamerat av meg: "If they are old enough to pee, they are old enough for me" Og han går etter det? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 14. august 2003 Forfatter Del Skrevet 14. august 2003 Og han går etter det? Neida, fyren er ikke slik. Lenke til kommentar
Thanatos Skrevet 14. august 2003 Del Skrevet 14. august 2003 SnowDOG, va mente du med det der? Kanskje litt sterk for noen? Lenke til kommentar
Josten Skrevet 14. august 2003 Del Skrevet 14. august 2003 Litt store hode, men ellers sikkert greie nok Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 14. august 2003 Del Skrevet 14. august 2003 SnowDOG, va mente du med det der? Kanskje litt sterk for noen? hva? ka mente eg med ka? hmm? wtf? omg n00b. Stfu. plz u mofo. på tide å legge seg når hjernen begynner å svikte. god natt. *drømme om powepuffs* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå