TrulsHE Skrevet 14. august 2003 Del Skrevet 14. august 2003 Hvis jeg har et bilde med mange personer på, og når du klikker på hvert av hodene til disse personene, så føres du videre til en bestemt side. :oops: vet ingen bedre måte å beskrive det på.... Hvordan skal jeg få til dette? Trenger jeg å bruke et spesielt program? Hvilket? Lenke til kommentar
Kafarsken Skrevet 14. august 2003 Del Skrevet 14. august 2003 Hvilket program bruker du til å lage sider? Ser du har brukt Frontpage på den BMX-siden. I den norske frontpage heter det du leter etter aktiveringspunkt. Du finner den nok i verktøylinja. Lenke til kommentar
TrulsHE Skrevet 14. august 2003 Forfatter Del Skrevet 14. august 2003 Tusen takk. :wink: Fant det ut ved å søke på aktiveringspunkt i hjelp. Men da kommer et nytt spørsmål: Ser at pekeren forandres til en hånd når jeg holder over det punktet i bildet, men er det mulig å gjøre dette mer synlig? F.eks. at når du holder over ansiktet, så endres det ansiktet du holder over til en forvridd utgave, som jeg har manipulert. Går jo an å få en knapp eller skrift til å forandres, men kan jeg få til å forandre den delen av bildet jeg holder over??? Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 14. august 2003 Del Skrevet 14. august 2003 Enten legge et nytt bilde oppå det fjeset som man holder musen over, ved onMouseOver, eller skifte ut hele bildet. begge deler bør gå greit med Javascript/css Lenke til kommentar
Gimlisonofgloin Skrevet 16. august 2003 Del Skrevet 16. august 2003 Mapedit er genialt program til slike formål. du finner det på http://www.boutell.com/mapedit/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå