karoald Skrevet 20. november 2011 Del Skrevet 20. november 2011 Ørna Bildet er fjernet. Beskrivelse: Ruslet litt på kaia i Stamsund i vente på sørgåande Hurtigrute,da kom denne ørna flygande eit lite øyeblikk,eg var snar å knipse Evalueringsnivå Visning: Jeg ønsker å vise frem mitt bilde og få hyggelige tilbakemeldinger. Jeg setter pris på om du forteller kort hva du liker med bildet. Link til bildesiden Lenke til kommentar
Morten Ellingsen Skrevet 20. november 2011 Del Skrevet 20. november 2011 Godt du hadde kamera med deg og fikk foreviget dette øyeblikket. Tusen takk for ditt fine bidrag og tolkning av dagens tema Lenke til kommentar
RAK-foto Skrevet 20. november 2011 Del Skrevet 20. november 2011 Hei Fint eksponert bilde dette her av ørna som kommer svevende nesten inn i kameraet. Passer bra til temadagen, men jeg ville kuttet det i bunnen over den containeren med ISTAK på slik at det ikke hadde blitt så urolig - har inntrykk av at den teksten der tar for mye av oppmerksomheten. RAK-foto Lenke til kommentar
Kjell Arne Stava Skrevet 20. november 2011 Del Skrevet 20. november 2011 Flott fanget dette Karost Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg