Gå til innhold

Innkallingskort til militæret

ZprMario

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Noen flere her som skal inn i morra? Er litt usikker på når bussen går fra gardermoen, på militæret sine sider står det bare klokka 09, mens på lappen jeg fikk husker jeg det sto "før klokka 12"...

Mener du buss fra Gardermoen (Oslo Airport) til Gardermoen flystasjon (den militære delen, usikker på hva den heter) ? Da jeg møtte der for et par år siden gikk den flere ganger i timen. Vi ble også møtt av folk fra militæret på sivil side, som viste oss vei etc.

Ville ikke bekymret meg over mistet innkallingskort. De sender deg nok ikke hjem av den grunn ;) Bare mer ventetjeneste.

Lykke til..

Lenke til kommentar

Ja, som sagt så tror jeg det ikke blir noe problem for meg å dimme, kommer nok sannsynligvis til "å legge litt ekstra på" den neste hørselstesten. Er ikke det at jeg er så veldig pinglete, hadde nok sannsynligvis ville gått inn i militæret om jeg fortsatt hadde bodd hjemme og ikke hatt noe bedre å gjøre. Men er litt vanskelig å se lyst på militæret når en nettopp har fått egen leilighet med en kamerat og begynner å bygge opp et heftig pc/hjemmekino-anlegg...

Lenke til kommentar

Hvordan faker man dagens hørselstester med de nye apparatene..?

En jeg kjenner lot som om han ikke hørte pipet når det kom, og da det ikke var noe sa han at det var. De på sesjonen begynte å lure på om det var noe galt med apparatet, så de fant fram bøker og tilkalte folk for å sjekke...

Lenke til kommentar

hvis du fikk en 4 på hørselstesten på sesjon, og du prøvde virkelig å høre, har du INGENTING i Artilleriet å gjøre...jeg var 6. div, Artreg. på setermoen selv, og tro meg, du blir IKKE kanonmann hvis du hører dårlig fra før...støtte personell er no helt annet da...

spiller du hørselskortet riktig, kan du iallefall bli forflyttet, men gjør det fort...de flytter bare så mange før det er slutt, kjenner jeg befalet i Art. Reg. :) pass deg for Flatseth, han er en liten idiot...

p.s. Når ble jeg det altvitende orakelet på militære sp.mål? :roll:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...