xxxRUSSIAxxx Skrevet 21. november 2011 Del Skrevet 21. november 2011 Bra! På tide at noen starter prioritere android framfor ios nå som android er klart størst...+++ Bra at NSB kommer med en brukbar løsning! Håper de kommer også med måneds kort etterhvert der de bruker NFC brikken i nye android mobiler. Android størst? lol Lenke til kommentar
Mr. Ikke her mer Skrevet 21. november 2011 Del Skrevet 21. november 2011 (endret) Blir usikker på hele denne artikkelen jeg. Er det slik at det kun er iPhone vi kan kjøpe billett på én strekning? Eller gjelder det også Android? Det kommer altfor dårlig frem om denne nye løsningen kun gjelder den ene strekningen. Endret 22. november 2011 av seppolaatle Lenke til kommentar
pvl1971 Skrevet 23. november 2011 Del Skrevet 23. november 2011 Det kan du da på alle mobiler? www.nsb.no -> bestill bilett. Det er via ei nettside, ikke en enkel og oversiktlig app. Lenke til kommentar
Slai Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 Ja en enkel og oversiktlig nettside. Lenke til kommentar
Gendarmerie Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 Prøvde dette i går fra Gjøvik til Oslo, og det funket veldig bra. I Gjøvik må man kjøpe billetten på en Narvesenkiosk, det kan fort ta litt tid om det er mange som skal kjøpe billett, så takk til NSB for at de endelig gir oss muligheten til å kjøpe billett via telefonen. Lenke til kommentar
Gjest medlem-329093 Skrevet 5. januar 2017 Del Skrevet 5. januar 2017 Hvordan skrur jeg av funksjonen som gjør at billettene mine vises i Google Maps appen på mobilen min?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg