Bansh Skrevet 20. november 2011 Del Skrevet 20. november 2011 Jeg klarte å lukke igjen min bærbare pc med en lighter liggende på tastaturet, da jeg åpnet den igjen så jeg skjermen hadde blitt knust. Dette var veldig frustrende og nå lurer jeg på om det er mulig å bytte den ut. Det er en ca 1 år gammel samsung 17". Lenke til kommentar
Nødstopp Skrevet 20. november 2011 Del Skrevet 20. november 2011 (endret) Du kan alltids koble til en ekstern skjerm om du ikke bruker den som bærbar ofte, hvis ikke kan du sende den inn til reparasjon, men å bytte ut skjerm på bærbare er ofte for dyrt til å være verdt det. Du kan også søke på f.eks Ebay etter skjerm til modellen du har, og bytte selv. Hvis du er heldig finner du en som passer. Endret 20. november 2011 av Vaffeltryne Lenke til kommentar
arthon Skrevet 20. november 2011 Del Skrevet 20. november 2011 Prøv om du kan plukke ut glasset. Da får du en bærbar med matt skjerm. Lenke til kommentar
3R4 Skrevet 20. november 2011 Del Skrevet 20. november 2011 Prøv om du kan plukke ut glasset. Da får du en bærbar med matt skjerm. Ofte vil det være LCD-en som har knukket, som fører til en så å si ubrukelig skjerm... Lenke til kommentar
Quickcraft Skrevet 20. november 2011 Del Skrevet 20. november 2011 som nevnt tidligere her, om du er litt handy kan du skifte skjerm selv, ved å kjøpe et lcd display på ebay. ofte finner du guider på dette på nettet. Ellers kan du jo høre på et lokalt verksted hva de skal ha for å gjøre det, men det er ofte veldig dyrt Lenke til kommentar
kons Skrevet 28. november 2011 Del Skrevet 28. november 2011 lenke til LCD paneler kanskje? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå