Anskar Skrevet 20. november 2011 Del Skrevet 20. november 2011 Det er fest i huset, både under meg og ved siden av står det høy musikk på. Ingen vits i å prøve og få sove. Lenke til kommentar
Ubrilium Skrevet 20. november 2011 Del Skrevet 20. november 2011 mitt tips: Ta del i festen! Har jo ikke noe å si allikevel? Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 20. november 2011 Del Skrevet 20. november 2011 Ring Politiet om husbråk slosskamp og div (som om de ikke har nok å gjøre fra før av) Finn deg noe å lese litt i, klokken er såpass mye så de tar vel kveld snart Lenke til kommentar
Anskar Skrevet 20. november 2011 Forfatter Del Skrevet 20. november 2011 mitt tips: Ta del i festen! Har jo ikke noe å si allikevel? De er innvandrere, jeg passer dårlig inn i deres selskap. 1 Lenke til kommentar
Anskar Skrevet 20. november 2011 Forfatter Del Skrevet 20. november 2011 Ring Politiet om husbråk slosskamp og div (som om de ikke har nok å gjøre fra før av) Finn deg noe å lese litt i, klokken er såpass mye så de tar vel kveld snart Det skjer bare 2-3 ganger i året. Jeg overlever. Ja, det ble jo stilt til slutt Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 20. november 2011 Del Skrevet 20. november 2011 Hva du enn gjør, ikke gå å be dem om å dempe seg, selv. Folk blir drept på den måten. Lenke til kommentar
Anskar Skrevet 20. november 2011 Forfatter Del Skrevet 20. november 2011 Hva du enn gjør, ikke gå å be dem om å dempe seg, selv. Folk blir drept på den måten. Det var ikke så lenge siden det skjedde på Orkanger og det er nesten bare et kvarter unna Trondheim. Jeg tar ikke disse for å være spesielt voldelige, sjøl om de har voldsomme interne krangler. Jeg våkner rett som det er av spetakkel og heftig kvinnegråt, hyl og skrik. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå