Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Har ett problem! Trenger råd...

Anbefalte innlegg

Hei..

Kan begynne med og fortelle att eg egentlig ikke er en person som prøver og ligge med flest mulig jenter osv. Anser meg selv som en person som er glad i og være i forhold osv..

For ca 5 mnd siden kom eg ut av ett langvarig forhold. Så livet mitt ble snudd litt på hodet.

Har siden den gang omgått folk mye mere, og trives godt med det. Fikk god kontakt med en jente som eg har hatt kontakt med tidligere. Vi har sett en del filmer og sånt ilag, og eg har egentlig gitt henne utrykk for att eg liker henne, og kunne godt tenke meg og bli sammen med henne. Men samtidig har det noe som på en måte har stoppet meg litt. Har vell i underbevistheten min ment att hun var litt for ung for meg.

Samtidig som eg holdt på med hun, så har eg hele tiden visst att hun var litt usikker.

Men for en liten periode siden, så møter eg en jente som eg fikk god kontakt med. Hun er fantastisk, og eg ble tidlig ganske betatt av henne.

Men nå skjer jo det som måtte skje. Hun første jenta sier nå att hun er ganske sikker på att hun vill være sammen med meg, og er i korte trekk ganske betatt av meg. Det som er litt dumt nå er att eg mye heller ser for meg og kunne blitt sammen med hun andre igrunn. Mye pga att hun er litt eldre, og eg føler vi har mere til felles, i tillegg til og ha mange felles venner.

Har det ganske tungt nå, og tenker ganske mye. HAAATER og såre folk, men må jo på ett eller annet tidspunkt gjøre det nå.

Noen som har noen gode råd til meg om hvordan eg bør gjøre dette her?

Takker på forhånd for svar.

Postet av anonym: b2f137292babd62006d9702a50ca5d2e

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Serve your ego. Nå har det seg sånn at hun nølte og du gikk videre med livet. Så om du nå har funnet deg noen andre, så er vel det strengt talt henne sin egen "skyld"? Bare si det som det er, at du har funnet noen andre. Kjipt for hun, men så er du i en veldig kinky situasjon og.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...