dimiles Skrevet 14. august 2003 Del Skrevet 14. august 2003 :smile: ****** ble egentlig dobbel-post så jeg putta inn noe annet Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 14. august 2003 Del Skrevet 14. august 2003 Morsomt, DiMuse. Håper du lager flere tråder med samme innhold. Jasså, så du forandrer innholdet, ja. Hmm... Ok. Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 14. august 2003 Forfatter Del Skrevet 14. august 2003 Morsomt, DiMuse. Håper du lager flere tråder med samme innhold. Jasså, så du forandrer innholdet, ja. Hmm... Ok. *hate dobbel-poster* Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 14. august 2003 Del Skrevet 14. august 2003 *Digger når andre DRITER PÅ SEG!!!!!* Lenke til kommentar
b-real Skrevet 14. august 2003 Del Skrevet 14. august 2003 One more reggea for the road. Welcome to last year =) Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 14. august 2003 Forfatter Del Skrevet 14. august 2003 *mistet respekt for B-Real* Varre ikke du som var så irritert over at alle sa OLD? Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 14. august 2003 Del Skrevet 14. august 2003 Jeg husker en B|Real som hadde old-ikonet på sin egen webside, og var den personen som brukte ikonet mest av alle på hele hw.no Det er en B|fil jeg husker. DiMuse: Vi får ta litt mer drittslenging på PM-en. Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 14. august 2003 Forfatter Del Skrevet 14. august 2003 *begynne dritt-slenging* 8) Lenke til kommentar
DummeGaas Skrevet 14. august 2003 Del Skrevet 14. august 2003 Jeg ser at det står Sverdrupgata 24B. Det gjør meg til en kul kis. Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 14. august 2003 Del Skrevet 14. august 2003 Jeg ser at det står Sverdrupgata 24B. Det gjør meg til en kul kis. Gratulerer. Du har vel, som de aller fleste, også sett denne før, men i en usensurert versjon, så det skal vel ingen Einstein til. Lenke til kommentar
DummeGaas Skrevet 14. august 2003 Del Skrevet 14. august 2003 Jeg ser at det står Sverdrupgata 24B. Det gjør meg til en kul kis. Gratulerer. Du har vel, som de aller fleste, også sett denne før, men i en usensurert versjon, så det skal vel ingen Einstein til. Jeg har sett den før, men jeg så hva det sto på den sensurerte. Kanskje det lå i underbevisstheten min. Lenke til kommentar
Medrakil Skrevet 14. august 2003 Del Skrevet 14. august 2003 Jeg ser at det står Sverdrupgata 24B. Det gjør meg til en kul kis. Gratulerer. Du har vel, som de aller fleste, også sett denne før, men i en usensurert versjon, så det skal vel ingen Einstein til. Jeg har sett den før, men jeg så hva det sto på den sensurerte. Kanskje det lå i underbevisstheten min. Det er ingen sak å se det da... Jeg har ikke sett den før, men så det uten å anstrenge meg. HVa som står nederst er adskillig mer vrient å finne ut av, dog... Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 15. august 2003 Del Skrevet 15. august 2003 bra sensurering ja.. Sverdrupgata 24B Lenke til kommentar
ludvig Skrevet 15. august 2003 Del Skrevet 15. august 2003 Hehe hyggelige norsk kunskaper. Lenke til kommentar
orodreth Skrevet 15. august 2003 Del Skrevet 15. august 2003 hvem har vel ikke et kamera liggende på lur får å se om noen kommer, jeg har alltid det. en sikkerhet liksom! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå