duppsko Skrevet 19. november 2011 Del Skrevet 19. november 2011 Er det virkelig så dårlig utvalg med Quiz spill til 360'en? Jeg ser vekk ifra Scene It, da jeg har det, og er kun film. Ellers er det noen fra National Geographic som kun er enten dyreliv eller geografi. Finnes det ikke noe som er blandet kategori eller kun musikk? Dette "1 vs 100" er vel ikke mulig å få tak i på en norsk Xbox? Nesten som jeg kjøper meg en PS3 for kun å spille Buzz. Skuffet.... Lenke til kommentar
Whackedorange Skrevet 20. november 2011 Del Skrevet 20. november 2011 Er det virkelig så dårlig utvalg med Quiz spill til 360'en? Jeg ser vekk ifra Scene It, da jeg har det, og er kun film. Ellers er det noen fra National Geographic som kun er enten dyreliv eller geografi. Finnes det ikke noe som er blandet kategori eller kun musikk? Dette "1 vs 100" er vel ikke mulig å få tak i på en norsk Xbox? Nesten som jeg kjøper meg en PS3 for kun å spille Buzz. Skuffet.... Trivial Pursuit er vell også på 360 om ikke hukommelsen kødder med meg Lenke til kommentar
samco Skrevet 20. november 2011 Del Skrevet 20. november 2011 Plenty med quiz spill til xbox 360 pictonary, the price is right , nat neo quiz , hasbory fam night 1 til 4 , sceen it serien , who wants 2 be a millionare, you dont know jack , truth or lies, minute 2 win , famely feud, trivial pursuit Lenke til kommentar
duppsko Skrevet 20. november 2011 Forfatter Del Skrevet 20. november 2011 okei, såpass. lol og takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå