Beate Kiil Karlsen Skrevet 19. november 2011 Del Skrevet 19. november 2011 "Okei da...." Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
wasco Skrevet 20. november 2011 Del Skrevet 20. november 2011 Et koselig bilde, hvor jeg synes guttens oppgitte blikk er veldig bra. Ut fra egne erfaringer liker vanligvis jenter å bli fotografert mer enn gutter... I photoshop er det enkelt å justere gråfargen på klærne. Du åpner bare en justeringslayer som heter "Selectiv color" - velger hvitt og drar spaken mot venstre. For å elleminere enda mer av gråfargen kan du også gjøre det samme med fargen "Neutral" Lenke til kommentar
Beate Kiil Karlsen Skrevet 20. november 2011 Forfatter Del Skrevet 20. november 2011 Finnes denne funksjonen i Elements 8 eller bare i photoshop ? Lenke til kommentar
wasco Skrevet 21. november 2011 Del Skrevet 21. november 2011 Finnes denne funksjonen i Elements 8 eller bare i photoshop ? Det vet jeg sannelig ikke, jeg har aldri brukt Elements Lenke til kommentar
Beate Kiil Karlsen Skrevet 21. november 2011 Forfatter Del Skrevet 21. november 2011 Fant den ikke i Elements dessverre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg