Djevelen Marcus Skrevet 19. november 2011 Del Skrevet 19. november 2011 Vell hallo alle sammen. Jeg driver og legger planer for og sette opp en Online Rubik's Kube Butikk.. Men tenker på og DropShippe fra en butikk i USA. Men vis jeg var til og bestile varer selv hjem til meg og sende ut herfra Hvor mye vil det koste og sende en pakke rundt i værden for eksempel over til usa, eller ned til Spania osv.. Tenk en rubiks kube kan passe i en veldig liten eske som samt. og veier kanskje 0.100 KG per stykk osv.. Og har et Areal på rundt 25 CM. Lenke til kommentar
Anskar Skrevet 19. november 2011 Del Skrevet 19. november 2011 http://www.posten.no/ Lenke til kommentar
Djevelen Marcus Skrevet 19. november 2011 Forfatter Del Skrevet 19. november 2011 Det kan vell ikke være så dyrt som 240kr minste pris? Lenke til kommentar
Anskar Skrevet 19. november 2011 Del Skrevet 19. november 2011 Du må se på brevporto 350 g Europa og Verden, ikke pakkepost. Lenke til kommentar
Djevelen Marcus Skrevet 19. november 2011 Forfatter Del Skrevet 19. november 2011 Kan jeg få en link, ser ikke ut til at jeg finner noe. Lenke til kommentar
enixitan Skrevet 19. november 2011 Del Skrevet 19. november 2011 Under Brev og frimerker er det ei lenke som heiter Frimerker. Nederst på sida ser du prislister for vekt til ulike område. Sjekk vilkår for særreglar når det gjeld volum. Lenke til kommentar
Djevelen Marcus Skrevet 19. november 2011 Forfatter Del Skrevet 19. november 2011 Så etter hva det står her vil det koste 40kr og sende en pakke til utlandet? http://www.posten.no/produkter-og-tjenester/brev-og-frimerker/frimerker Lenke til kommentar
Anskar Skrevet 19. november 2011 Del Skrevet 19. november 2011 Om du skriver "portotakst" i søkefeltet får du opp alt du trenger. Det er forskjellig takst til Europa og til resten av verden. Lenke til kommentar
Djevelen Marcus Skrevet 21. november 2011 Forfatter Del Skrevet 21. november 2011 Okay vell, har ikke akkurat funnet ut av det, men får se på det senere tipper jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå