banansplitt™ Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 Gjorde det vondt, Limbeck? Lenke til kommentar
kloffsk Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 (endret) Jeez. Nathalie, på tide å få seg litt kjepp? edit: Minner meg på et legendarisk sitat fra "Lasse og Geir": Kanke du snurpe igjen smella litt a, du maser jo som et lokkmotiv! Endret 22. november 2011 av kloffsk 3 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 Jeez. Nathalie, på tide å få seg litt kjepp? Nei. Lenke til kommentar
""" Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 (endret) Endret 22. november 2011 av Necrosodomic Proctólogo Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 Gjorde det vondt, Limbeck? Å dakkar deg. Var det noen som våget å vise følelser, det må maskuline deg slå hardt ned på. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 23. november 2011 Del Skrevet 23. november 2011 Uff da, nå fant vi noe positivt i kampen, gjett hvem som måtte kaste seg rundt midtstrøms å sprute ut noe galle? Omtrent som dere gjør når vi vinner kontrolert ? Får jeg ikke lov til å si noe jeg når jeg er misfornøyd? Rooney sto vel over trening i går Det har ingenting med saken å gjøre, hadde majoriteten her inne vært negativ etter denne kampen hadde du angrepet oss for det, nå angriper du fordi vi er positiv. Det er poenget mitt. Jævla Hipsterbonde Oioi, her holder jeg på å gå på generalblemma igjen, sorry folkens! 2 Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 23. november 2011 Del Skrevet 23. november 2011 (endret) Tror du det? Jeg tror egentlig ikke det. Edit Jeg tror dere blander sammen drittkasting med kritikk. Som: forsvaret burde være mere samlet og klarere klarere, i stedet for: at Vidic burde flås partert og hengt opp her og der rundt old trafford. Det første er kritikk. Det andre er drittkasting Endret 23. november 2011 av Limbeck Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 23. november 2011 Del Skrevet 23. november 2011 Om United kom seg unna med enda et offsidemål? 1 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 23. november 2011 Del Skrevet 23. november 2011 Jepp. Nå har de snart like mange samlet sett som Chelsea har mot United. Ser du så dumt det høres ut? Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 23. november 2011 Del Skrevet 23. november 2011 Om United kom seg unna med enda et offsidemål? Hva? Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 23. november 2011 Del Skrevet 23. november 2011 Berba var vel i offside? Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 23. november 2011 Del Skrevet 23. november 2011 Berba var vel i offside? Jepp, han var i offside. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå