Gå til innhold

CL: 22.11.11 - Manchester United v Benfica


PSV

Anbefalte innlegg

Hehe. Liverpool-kidz som troller i en United-tråd når det går dårlig, det kan jeg stille klokka etter. Nathalie visste vel knapt hvem Aimar var før hun så på vglive at han putta... Kloffsk, deg setter jeg nesten litt pris på, du er så gjennomført rass at det blir bra.

 

Føler du deg kul som skriver kidz eller? Og ja, jeg har hørt om Pablo Aimar før.

 

 

Hvordan gikk det med Liverpool i kveld forresten?

 

Bitter much? Hva i helvete har Liverpool med dette å gjøre? Så vidt jeg vet spilte reservelaget i dag og vant 5-1.

 

Hadde Liverpool vært med i CL, kunne de like gjerne ha spilt i morgen. :)

 

Jeg er kul.

 

Hva Liverpool har med dette å gjøre? Nettopp ingenting, allikevel har du brukt masse krefter på å forsure tråden.

 

http://www.youtube.com/watch?v=oqHjE_nWj8s

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

At Benfica fikk med seg poeng, er langt ifra alle som det gjør..

 

Nei, og det gleder meg at Benfica greide et uavgjortresultat i kveld. Takk. :)

Det var da så lite. Skal si deg at, jeg trodde en stund at du var LFC-supporter, men jeg innser at det var en patetisk tanke, du er ikke en del av de ekle menneskene, som gleder seg mer over andres nederlag enn egne prestasjoner..

Endret av The Red Knight
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15

Hva Liverpool har med dette å gjøre? Nettopp ingenting,

 

Hvordan gikk det med Liverpool i kveld forresten?

 

allikevel har du brukt masse krefter på å forsure tråden.

 

 

Hehe. Liverpool-kidz som troller i en United-tråd når det går dårlig, det kan jeg stille klokka etter. Nathalie visste vel knapt hvem Aimar var før hun så på vglive at han putta... Kloffsk, deg setter jeg nesten litt pris på, du er så gjennomført rass at det blir bra.
Lenke til kommentar

Hehe. Liverpool-kidz som troller i en United-tråd når det går dårlig, det kan jeg stille klokka etter. Nathalie visste vel knapt hvem Aimar var før hun så på vglive at han putta... Kloffsk, deg setter jeg nesten litt pris på, du er så gjennomført rass at det blir bra.

 

Føler du deg kul som skriver kidz eller? Og ja, jeg har hørt om Pablo Aimar før.

 

 

Hvordan gikk det med Liverpool i kveld forresten?

 

Bitter much? Hva i helvete har Liverpool med dette å gjøre? Så vidt jeg vet spilte reservelaget i dag og vant 5-1.

 

Hadde Liverpool vært med i CL, kunne de like gjerne ha spilt i morgen. :)

 

Jeg syntes det har noe med Liverpool å gjøre når du er en liverpool supporter.

 

Når en supportere av liverpool, city, arsenal, chelsea eller west ham kommer inn her for og skrive hvor glade de er for at united ikke vant. Så er det i de fleste tilfeller for å trolle, irritere litt eller bare hater united.. Tviler på at du er en supporter av benfica, men du heier på de denne kampen, kun for at du ikke vil at united skal vinne..

 

Så jeg føler det er naturlig å dra inn det faktumet at Liverpool ikke var/er gode nok for å spille i denne turneringen når supporterene av dette laget er her inne og prøver å irritere.. For meg dreier seg ikke om kampen lengre, bare om hatet mellom Liverpool og United supporterene..

 

I de mer avgjørende kampene hvor liverpool kjempet om 4 plassen i fjor og året før, og jeg jublet for at de tapte og lignende, så fikk jeg ofte svar som: 4-1(referere til liverpool sin seier over United for en tid tilbake) eller kom tilbake når laget ditt har 5 CL pokaler.

 

Så er naturlig at man drar inn andre lag i slike tråder som dette..

Lenke til kommentar

Jeg elsker dette. Jeg har alltid mislikt gruppespillet i CL, endelig blir det litt spenning. Hadde vi vært redde for å spille i finalespillet mot Basel der utgangspunktet var at vi ikke måtte tape for dem borte? Hvorfor være det nå.

 

Håper vi får 2. plassen og at vi trekker Barca.

 

@Limbeck; spilt bra i det siste? Shut up.

 

@tc47; seriøst slutt med Berbatov-hetsinga, det blir for dumt. Han var god i dag.

Lenke til kommentar

Jeg elsker dette. Jeg har alltid mislikt gruppespillet i CL, endelig blir det litt spenning. Hadde vi vært redde for å spille i finalespillet mot Basel der utgangspunktet var at vi ikke måtte tape for dem borte? Hvorfor være det nå.

Håper vi får 2. plassen og at vi trekker Barca.

@Limbeck; spilt bra i det siste? Shut up.

 

@tc47; seriøst slutt med Berbatov-hetsinga, det blir for dumt. Han var god i dag.

 

haha jeg også.. Har ikke så lyst til og møte de i en finale igjen, hvertfall ikke enda.. Men å spille mot de over 2 kamper hadde vært knall..

Lenke til kommentar

Jeg ble underholdt av United for første gang på lenge, stiller med et lag med kun en formspiller i Jones, likevel spiller flertallet en god kamp. Selvfølgelig ikke fornøyd med resultatet, men akkurat nå var det bare deilig og ha fått sett litt innsats og fargerik fotball fra spillere som har underprestert.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg elsker dette. Jeg har alltid mislikt gruppespillet i CL, endelig blir det litt spenning. Hadde vi vært redde for å spille i finalespillet mot Basel der utgangspunktet var at vi ikke måtte tape for dem borte? Hvorfor være det nå.

 

Håper vi får 2. plassen og at vi trekker Barca.

 

@Limbeck; spilt bra i det siste? Shut up.

 

@tc47; seriøst slutt med Berbatov-hetsinga, det blir for dumt. Han var god i dag.

 

Jeg synest vi har spilt bra. Vi har vert trygge og beregnende og kontrolert inn seier etter seier. Men siden dere nå er veldig mye mere fornøyd med spillet er det ironisk at vi slapp inn 2 mål og spilte uavgjort. Tror det har en sammenheng. Som jeg og andre har sagt. Tar heller 1-0 enn 2-2 og dårlig forsvarsspill.

 

Og nå står CL seriøst i fare pga spillet dere vil ha

Endret av Limbeck
Lenke til kommentar

Jeg elsker dette. Jeg har alltid mislikt gruppespillet i CL, endelig blir det litt spenning. Hadde vi vært redde for å spille i finalespillet mot Basel der utgangspunktet var at vi ikke måtte tape for dem borte? Hvorfor være det nå.

 

Håper vi får 2. plassen og at vi trekker Barca.

 

@Limbeck; spilt bra i det siste? Shut up.

 

@tc47; seriøst slutt med Berbatov-hetsinga, det blir for dumt. Han var god i dag.

 

Jeg synest vi har spilt bra. Vi har vert trygge og beregnende og kontrolert inn seier etter seier. Men siden dere nå er veldig mye mere fornøyd med spillet er det ironisk at vi slapp inn 2 mål og spilte uavgjort. Tror det har en sammenheng. Som jeg og andre har sagt. Tar heller 1-0 enn 2-2 og dårlig forsvarsspill.

 

Og nå står CL seriøst i fare pga spillet dere vil ha

 

Satt du og gned deg i henda etter det fantastiske spillet mot Swansea, liksom? For all del. Kontrollerende seier, men vi kan jo så mye bedre.

 

Helt enig med, Hyrlen, over her. Lenge siden jeg har litt ordentlig underholdt av en United-kamp, men det ble jeg i dag. Skuffet over de siste 20 minuttene, at vi ikke klarte å skape store sjanser.. men frem til da, synes jeg faktisk vi spilte bra. Det at vi kjører på med folk fremover fører til at motstanderlaget får noen farlige kontringer og det er sånn fotballen er.

 

Så klart hadde alle vært mer fornøyd om vi hadde vunnet 1-0 etter en kontrollert kamp i dag, enn kveldens kjedelige resultat, men sånn bøe det.. Berbatov, Fabio og Young hadde alle hver sin 100 % sjanse. Så 5 mål burde vi ha scoret og da hadde nok tonen fort hvert litt annerledes.

 

Uavgjort borte mot Basel er null problem. Det kommer selvfølgelig til å bli nervepirrende, men selvfølgelig klarer vi et uavgjortresultat i Sveits. Gruppeseier kan vi se langt etter, så.. motstanden kan bli tøff i trekningen.

Lenke til kommentar

Berbatov skal ha en god klapp på skulderen for 1.omgangen. Den var fin, men detter litt ut i 2.omg, og viser litt lite interesse til tider. Han skal også sette den forbanna sjansen i 2.omg, nesten utilgivelig. Evra er jo total feilposisjonert 92% av tiden, og det irriterer vettet av meg. Til tross for at han viste en fin innsats i dag.

United's beste i dag er Carrick imo. Er så flott å ha han i form igjen, virker trygg, gode pasninger og gjør ingen store feil.

 

Syns ikke vi spiller noe fargerik fotball, mye feilpasninger og det er ikke alltid kreativt det vi holder på med ute på der.

Jeg kan ikke tenke meg at vi skal ryke ut allerede, da håper jeg samtlige blir utestengt på livstid i troppen.

 

Var Rooney og Vidic småskadet i dag?

Endret av Chuck Bass
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...