Gå til innhold

CL: 22.11.11 - Manchester United v Benfica


PSV

Anbefalte innlegg

Det der var vel dråpen som ventet glasset. Lindegaard må stå i mål heretter, mye bedre keeper.

De Gea har stort sett vært veldig god. En av de høyeste redningsprosentene i ligaen, samtidig som han har en fantastisk distribusjon.

 

Tull han har stort sett vært ustabil. Fyren er 190 og har fysikk tilsvarende en på 160, han er rett og slett en pingle. Gi meg Lindegaard som har vært stabil og rolig i alle kampene han har spilt, og ikke tatt sjanser slik som De Gea har gjort. For et bomkjøp.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Scorte ja men sto og chillet i offside... men den sjansen han bommet på 2-2? Og husker dere kanskje sjansen han kastet bort i 3-3 kampen mot Basel hjemme etter Young headet inn... bommer man på slike sjanser så får man KANSKJE andre plass i gruppen som vi må slite med nå. Scorer man slike lette muligheter, så blir det full pott og 1. plass og da når klubben finalen. Den sjansen han bommet på 2-2 i dag er bare helt forbanna vill, se på den igjen og igjen. Hvorfor skyte sånn, og så hardt, for å score fint og kult? Faen altså, fra hero i fjor til tider til bare zero.

 

Savner Rooney. Vidic. Men deilig å se syyykt innlegg av Evra, men fortsatt. Fuck at vi får 2. plass pga slikt piss. Bommer slike sjanser, så fortjener ikke bedre. Skjerp deg, Utd-spiss.

 

Fuck.

Lenke til kommentar

Hehe. Liverpool-kidz som troller i en United-tråd når det går dårlig, det kan jeg stille klokka etter. Nathalie visste vel knapt hvem Aimar var før hun så på vglive at han putta... Kloffsk, deg setter jeg nesten litt pris på, du er så gjennomført rass at det blir bra.

 

Uansett, Benfica utklasset oss rent taktisk, men kjipt at to tabber fører til to baklengsmål. Sløvt av DDG og Fabio på det andre målet. Generelt litt slurvete av samtlige bakover i dag. Veldig mange dårlige tilbakespill til DDG, så at ett gikk skeis er vel egentlig ikke så rart. "Vi" er United, vi pleier å gjøre ting vanskelig for "oss" selv, er temmelig sikker på at vi slår Basel borte.

 

Hvordan gikk det med Liverpool i kveld forresten?

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Scorte ja men sto og chillet i offside... men den sjansen han bommet på 2-2? Og husker dere kanskje sjansen han kastet bort i 3-3 kampen mot Basel hjemme etter Young headet inn... bommer man på slike sjanser så får man KANSKJE andre plass i gruppen som vi må slite med nå. Scorer man slike lette muligheter, så blir det full pott og 1. plass og da når klubben finalen. Den sjansen han bommet på 2-2 i dag er bare helt forbanna vill, se på den igjen og igjen. Hvorfor skyte sånn, og så hardt, for å score fint og kult? Faen altså, fra hero i fjor til tider til bare zero.

 

Savner Rooney. Vidic. Men deilig å se syyykt innlegg av Evra, men fortsatt. Fuck at vi får 2. plass pga slikt piss. Bommer slike sjanser, så fortjener ikke bedre. Skjerp deg, Utd-spiss.

 

Fuck.

 

Ikke sikkert vi får andre plass engang.. Men jeg er ikke helt enig med deg, jeg syntes Berbatov var god i dag.. Han har spilt veldig lite i det siste og gjorde det bedre enn jeg hadde trodd.. Alle bommer av og til, særlig med lite kamptrening.

Jeg tror ikke han prøvde på noe fancy på sjangsen sin, bare prøvde så godt han kunne å score på muligheten..

Nei berbatov får absolutt godkjent av meg i dag..

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15

Hehe. Liverpool-kidz som troller i en United-tråd når det går dårlig, det kan jeg stille klokka etter. Nathalie visste vel knapt hvem Aimar var før hun så på vglive at han putta... Kloffsk, deg setter jeg nesten litt pris på, du er så gjennomført rass at det blir bra.

 

Føler du deg kul som skriver kidz eller? Og ja, jeg har hørt om Pablo Aimar før.

 

 

Hvordan gikk det med Liverpool i kveld forresten?

 

Bitter much? Hva i helvete har Liverpool med dette å gjøre? Så vidt jeg vet spilte reservelaget i dag og vant 5-1.

 

Hadde Liverpool vært med i CL, kunne de like gjerne ha spilt i morgen. :)

Lenke til kommentar

Jeg er faktisk ikke så altfor skuffet. Til tross for resultatet syns jeg vi spilte den beste fotballen fremover vi har spilt på noen måneder i dag, og det var helt uten Wayne Rooney, og i store deler uten Chicharito.

 

Men dessverre viser vi igjen hvor enormt avhengig vi er av Vidic.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...