Gå til innhold

Bf3 produktnøkkel fra cdon?

Anbefalte innlegg

Hei :D

Har ett problem, jeg bestilte bf3 cd fra cdon. var super fornøyd og skulle til å spille :D

Meeen! Når jeg setter inn spillet kommer det opp at jeg skal putte in produktnøkkel, noe som selvfølgelig ikke følgte med cd'n -.-"

Kan noen hjelpe meg? :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nei, er ganske sikker på at det ikke følgte med altså! Jeg trodde jeg fant det når det stod Serial number, men der var det helt blankt -.-"

Hva skal jeg gjøre hvis det ikke følger med og ingen vet hvordan jeg skal fikse det? :/

Lenke til kommentar

Du har fysisk utgave, ja? Da står keyen på enten et klistremerke i coveret, eller på manualen

Har sett igjennom hele manualen og alt, finner ingen ting.

Sjekket på cdon ogsp, kan ikke redownloade noe som helst, og ingenting på emailen min :(

Lenke til kommentar

Hva med å sende mail/kontaktskjema til cdon.com isteden? De har folk som svarer i helgene så du kommer til å få svar i løpet av 24t.

Har gjort det, men hadde håpet noen her har hatt samme problem og funnet ut av det, så prøver lykken her imens.

Lenke til kommentar

Siden der det sto serial number er blankt er det sikkert "feilproduksjon". Du får høre hva CDON sier og evt returnere den fysiske discen din og få en on demand key isteden. Kjøpte on demand fra CDON og fikk tilgang til key + CDON sin downloader med en gang. Var bare å redeem key i Origin å laste derfra siden EAs servere er raskere enn CDON sine.

Lenke til kommentar

Siden der det sto serial number er blankt er det sikkert "feilproduksjon". Du får høre hva CDON sier og evt returnere den fysiske discen din og få en on demand key isteden. Kjøpte on demand fra CDON og fikk tilgang til key + CDON sin downloader med en gang. Var bare å redeem key i Origin å laste derfra siden EAs servere er raskere enn CDON sine.

Ja, utorlig dumt av meg å kjøpe cd egentlig, men har cd på alle spillene mine, så da får jeg heller bare kjøpe den sånn også, så får jeg ha coveret anyway

Lenke til kommentar

1: Slutt med bumpingen. Du har ikke lov å bumpe tråden din før det har gått 24 timer. Og du har maks lov å bumpe den to ganger.

2: JEg åpnet akkurat mitt BF3-spill fra CDon. Der lå det diverse lapper. På den ene står det "Installing the game". Det er en liten firesiders lapp. Den inneholder også epilepsiadvarsel. Det er på denne lappen at seriekoden står hos meg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...