Gå til innhold

Anbefalninger på lydkort


Anbefalte innlegg

Hei,

 

Skal investere i nytt lydkort for PC'en min da det integrerte ikke leverer bra nok lyd for min del. Det vil bli brukt mest til gaming, filmer og mye musikk. Jeg har tenkt en del over det og har da sett på følgende kort.

 

Jeg tenker å kjøpe ASUS Xonar Essence STX fordi det har fått veldig bra kritikk på div. nettsteder som har testet kortet, eller Creative X-FI Titanium Fatal1ty Champion da det ser veldig bra ut samt. som at det passer mitt bruk (men har ingen anelse om hvordan det er for musikkhøring).

 

Bør jeg gå for noen av de kortene eller finnes det noe bedre som passer mitt bruk?

Endret av MichaelSJ
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har Xonar kortet fra Asus - for å si det enkelt, skal du høre på musikk så er dette det eneste kortet som er verdt å kjøpe. Sammenligner du med et creative kort så er lyden i Asus'en mye varmere og bassen strammere. Mellomtonen er klart bedre definert. har testet et standard x-fi titanium mot asus kortet på samme høytalere og hw...

I spill så klarer jeg ikke å skille dem, mulig creative kortet gir deg et par ekstra frames, slik virker det på noen tester på nett iallefall

 

 

Snabelen

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...