pgdx Skrevet 14. august 2003 Del Skrevet 14. august 2003 Trodde ikke jeg skulle synke så lavt noensinne, men DiMuse; jeg må si dette, og tilgi meg. OLD Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 14. august 2003 Forfatter Del Skrevet 14. august 2003 Fullt mulig. Jeg syns den var morsom, og ville vise den til andre som ikke har sett den før. *mistet respekt for toolshed også* Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 14. august 2003 Del Skrevet 14. august 2003 OLD ya got that right .. Lenke til kommentar
Raggi Skrevet 14. august 2003 Del Skrevet 14. august 2003 kanskje old, men pokker så bra den va.... lol Lenke til kommentar
Josten Skrevet 14. august 2003 Del Skrevet 14. august 2003 hehe . Hva hvis jeg sender inn en klage om at jeg åpnet den feil vei, slik at det randt ut og ødela masse kostbare eiendeler. Enkel måte å tjene penger på. Lenke til kommentar
Thanatos Skrevet 14. august 2003 Del Skrevet 14. august 2003 Old, men fortsatt bra! Sikert noen "der ute" som ennå ikke har sett den også... Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 15. august 2003 Del Skrevet 15. august 2003 hehe, har sitti og tulla med det der i kantina i to år nå og så er det fænmeg noen som FAKTISK KLAGER PÅ DET! 2k! (kunne også gjort som noen gjorde på VoC-forumet og lime inn to tusen :lol:'er, men det hadde vel ikke vært spesielt populært...) edit: FFS! Rød er jo på Hvaler! Må være av svensk avstamming...:o Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 18. august 2003 Del Skrevet 18. august 2003 OLD ya got that right .. den er ikke bare gammel men kjedelig Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 3. september 2003 Del Skrevet 3. september 2003 Jeg har den der med fullt navn. [Lignende ting] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå