LMH1 Skrevet 19. november 2011 Del Skrevet 19. november 2011 Noen som har kjøpt Star trek online uten DVD plate på elkjøp? Siden jeg syns det er merkelig siden platen var forseglet, det er kun 1 betanøkkel. Men ellers er det kun URL for å laste ned noe. Har flere opplevd dette? Lenke til kommentar
Topguy Skrevet 20. november 2011 Del Skrevet 20. november 2011 (endret) Slike online spill patches så mye og ofte at det er like greit å laste ned nyeste oppdaterte klienten ifra nettet. Håper du ikke betalte så mye penger for spillet for det vil bli Free2Play den 17.januar neste år. Endret 20. november 2011 av Topguy Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 20. november 2011 Del Skrevet 20. november 2011 Du har sikkert kjøpt spilletid, og ikke en kopi av spillet. Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 21. november 2011 Forfatter Del Skrevet 21. november 2011 (endret) Vet ikke hva jeg har kjøpt: http://www.amazon.co.uk/Star-Trek-Online-Collectors-DVD/dp/B002V1PTO8/ref=sr_1_4?ie=UTF8&qid=1321888856&sr=8-4 Bare det står DVD rom kostet 50 kr. Men jeg forsto ikke noe av spillet, er det slik man må betale for å kunne spille? Kjøpe forskjellige våpen og romskip? Endret 21. november 2011 av LMH1 Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 21. november 2011 Del Skrevet 21. november 2011 Sorry for å høre helt blåst ut. Men kjøpte du et spill du ikke har noe som helst peiling på hva handler om, eller hva det går ut på? Man pleier da å gjøre litt research før man kjøper et spill? Og hvor står det at 'dvd-rom kostet 50 kr' ? Lenke til kommentar
Topguy Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 Star Trek Online er et MMORPG på lik linje med World of Warcraft, og frem til 17 Januar 2012 så har de månedsabonement for å spille. Kjøper man spillet i butikken får man som regel med 30 dagers spilletid. Jeg regner med at det var på Elkjip det kostet 50,- og ikke på Amazon, men jeg tror heller ikke at det er identisk cover på det du kjøpte på Elkjip og det du linket til heller. Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 22. november 2011 Forfatter Del Skrevet 22. november 2011 (endret) Det står som mange andre spill: PC dvd rom only dvd compatible sto på coveret, så er litt rart det ikke var plate da i så fall. Nei, siden spillet var billig, og så spennende ut, reiser jeg ikke hjem å sjekker spillet. Så da kjøper jeg spillet, muligens det var dårlig spill, men slik er det å handle på elkjøp. De informerer aldri om slikt. Riktignok prøvde selgerne å selge spillet for 250 kr, når det sto 50 kr på spillet? Idiotisk ikke sant? Så prøvde de å selge spillet til 129 kr. Men jeg lar meg ikke lure hvis prislappen står på spillet, da er ikke pris åpen for forhandling. Endret 22. november 2011 av LMH1 Lenke til kommentar
Topguy Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 Det er uansett bare å gå på https://www.startrekonline.com/user/register og registrere seg og så se om nøkkelen blir godtatt da får du sikkert lastet ned spillet og spilt det. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 Var det ikke et star trek spill som ble avsluttet, eller skal avsluttes? Lenke til kommentar
Topguy Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 Tror du tenker på Star Wars Galaxies, de serverne stenges veldig snart (eller har gjordt det). Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 Nei, det var et star trek spill jeg tenkte på. Men irrelevant det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå