TanglewoodD Skrevet 19. november 2011 Del Skrevet 19. november 2011 (endret) Hei! Jeg sliter noe ekstremt med at jeg ikke har krøllalfa. Problemet er ofte relatert til Nview i Nvidia driver pakka. Andre taster som ikke fungerer er windows tasten,å shift-tab i feks Steam. Bruker Windows 7. Jeg har nyeste Nvidia driveren til GTX570, men ser ikke ut til å finne Nview control panel. Er det noen som har tips? Jeg har søkt. Endret 19. november 2011 av TanglewoodD Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 20. november 2011 Del Skrevet 20. november 2011 Ser ikke helt hvordan dette har noe med skjermkort å gjøre, men skal prøve å hjelpe litt: Skjer problemet hvis Nvidia-driverne er avinstallert? Nvidias kontrollpanel skal være tilgjengelig nede i høyre hjørne sammen med klokka og de andre ikonene, ellers kan du høyreklikke på skrivebordet. Sikker på at tastaturet ikke er problemet? Lenke til kommentar
Loefthal Skrevet 20. november 2011 Del Skrevet 20. november 2011 Du har ikke Asus GPU-Tweak eller lignende installert? Jeg hadde samme problem, men det viste seg da at det var noen hurtigtaster i GPU-Tweak som interfererte med Windows egne, deriblant AltGr+2. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå