ZaiCoN Skrevet 19. november 2011 Del Skrevet 19. november 2011 (endret) har problem med battlefield 3 som eg kjøpte for noen dager siden, vet ikke helt hva eg skal gjøre for å få det til, søkt litt på google men fant ikke noe som hjalp, kan det ha noe med at da eg går inn på nvidia sine sider og ser at mitt skjermkort bare støtter opp til directx 10? har w7 ultimate som kommer med ferdig innstalert directx11 skjermkortet er 8800gt legger ved et bilde av feilmeldingen Endret 19. november 2011 av ZaiCoN Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 20. november 2011 Del Skrevet 20. november 2011 Gå til startmenyen og i søkefeltet skriver du DXDiag.exe Da popper det opp en liten systeminfo. I bunnen av listen står DX versjon. Sjekk at det faktisk stemmer. Så går du til display på toppen av programmet. Til høyre i vinduet der får du opp en del info. Skriv det ned og post her. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 20. november 2011 Del Skrevet 20. november 2011 Ser ut til at du kjører noen veldig gamle drivere. Ta å oppdater til siste driver på skjermkortet. http://www.geforce.com/Drivers/Results/38916 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå