Fotballspiller15 Skrevet 19. november 2011 Del Skrevet 19. november 2011 (endret) Hei! Som overskriften sier har jeg tentamen fk. Tirsdag! Man skal utdype seg i: Focus on boxing. Dessverre er engelsk mitt svakeste fag, og jeg har ingen anelse om hvor jeg skal starte. Hva burde jeg finne info om i det hele tatt? Noen som kan hjelpe? Takker! mvh. Endret 19. november 2011 av Fotballspiller15 Lenke til kommentar
Anskar Skrevet 19. november 2011 Del Skrevet 19. november 2011 Det er altså sporten boksing det er snakk om? Lenke til kommentar
Fotballspiller15 Skrevet 19. november 2011 Forfatter Del Skrevet 19. november 2011 Det er altså sporten boksing det er snakk om? Jepp, sporten boksing. Veit ikke en dritt om boksing. så detta blir et jævlig stort problem :S Lenke til kommentar
Anskar Skrevet 19. november 2011 Del Skrevet 19. november 2011 Jepp, sporten boksing. Veit ikke en dritt om boksing. så detta blir et jævlig stort problem :S Du har jo Internett. Hva har du googlet på? Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 19. november 2011 Del Skrevet 19. november 2011 Staker deg du har tentamen. Lenke til kommentar
Anskar Skrevet 19. november 2011 Del Skrevet 19. november 2011 Staker deg du har tentamen. Nei, denne karen synes ikke synd på seg selv. Lenke til kommentar
Kvassbert Skrevet 19. november 2011 Del Skrevet 19. november 2011 Har du lest og oversatt for deg selv alle tekstene i heftet? Gjør det. Lenke til kommentar
Fotballspiller15 Skrevet 20. november 2011 Forfatter Del Skrevet 20. november 2011 Har du lest og oversatt for deg selv alle tekstene i heftet? Gjør det. Smart, takk! Lenke til kommentar
Kvassbert Skrevet 20. november 2011 Del Skrevet 20. november 2011 HAr ikke lærerne dine sagt at du skal det? Lenke til kommentar
Fotballspiller15 Skrevet 21. november 2011 Forfatter Del Skrevet 21. november 2011 HAr ikke lærerne dine sagt at du skal det? Lese jo, men ikke oversette! Lenke til kommentar
Kvassbert Skrevet 21. november 2011 Del Skrevet 21. november 2011 Unnskyld at jeg er frekk, men har lærerne dine bedt deg tenke da? Lenke til kommentar
Fotballspiller15 Skrevet 21. november 2011 Forfatter Del Skrevet 21. november 2011 (endret) . Endret 21. november 2011 av Fotballspiller15 Lenke til kommentar
Stalthy Skrevet 21. november 2011 Del Skrevet 21. november 2011 Vi har hatt den Men er vell 10 ende trinns tentamen som er utformet som fjoråret eksamen? Du burde se litt på designet på "bladene" (focus magazine så står det hvilken månded) og hva du kunne ha gjort for å forbedre de. Ta det med ro du får ikke noen spørsmål. Dog på slutten skal du skrive en liten stil ( ta det med ro, alle oppgavene skal bare være 2 -4 sider tilsammen ). Det jeg ville ha forbredt meg på var å skrive en artikkel og hva som kunne ha blitt forbredet med tanke på layout og tekst i "bladene". Får håpe det går bra! 1 Lenke til kommentar
Fotballspiller15 Skrevet 22. november 2011 Forfatter Del Skrevet 22. november 2011 Vi har hatt den Men er vell 10 ende trinns tentamen som er utformet som fjoråret eksamen? Du burde se litt på designet på "bladene" (focus magazine så står det hvilken månded) og hva du kunne ha gjort for å forbedre de. Ta det med ro du får ikke noen spørsmål. Dog på slutten skal du skrive en liten stil ( ta det med ro, alle oppgavene skal bare være 2 -4 sider tilsammen ). Det jeg ville ha forbredt meg på var å skrive en artikkel og hva som kunne ha blitt forbredet med tanke på layout og tekst i "bladene". Får håpe det går bra! jau var fjorårets oppgaver også fikk jeg vite. Det gikk greit- Takk for svar alle sammen! LØST Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå