Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

[Løst] Engelsk tentamen - Tirsdag

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vi har hatt den :) Men er vell 10 ende trinns tentamen som er utformet som fjoråret eksamen? Du burde se litt på designet på "bladene" (focus magazine så står det hvilken månded) og hva du kunne ha gjort for å forbedre de. Ta det med ro du får ikke noen spørsmål. Dog på slutten skal du skrive en liten stil ( ta det med ro, alle oppgavene skal bare være 2 -4 sider tilsammen ).

Det jeg ville ha forbredt meg på var å skrive en artikkel og hva som kunne ha blitt forbredet med tanke på layout og tekst i "bladene".

Får håpe det går bra! :)

• Liker 1
Lenke til kommentar

Vi har hatt den :) Men er vell 10 ende trinns tentamen som er utformet som fjoråret eksamen? Du burde se litt på designet på "bladene" (focus magazine så står det hvilken månded) og hva du kunne ha gjort for å forbedre de. Ta det med ro du får ikke noen spørsmål. Dog på slutten skal du skrive en liten stil ( ta det med ro, alle oppgavene skal bare være 2 -4 sider tilsammen ).

Det jeg ville ha forbredt meg på var å skrive en artikkel og hva som kunne ha blitt forbredet med tanke på layout og tekst i "bladene".

Får håpe det går bra! :)

jau var fjorårets oppgaver også fikk jeg vite. Det gikk greit- Takk for svar alle sammen!

LØST

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...