seie Skrevet 19. november 2011 Del Skrevet 19. november 2011 (endret) Hei, Jeg er en gutt på 20år... Har fått ett lite problem med min kjæreste og trenger noke tips eller kanskje hjelp. Jeg vet ikke om det har noe med alder forsjellen våres og gjøre også? hu er 16 jeg er 20.? Jeg har vært sammen med hun i 8mnd blir 9 om 2 veke. og no begynner hun og seie att hun ikke har føleser og vill ta en pause men hun elsker meg. hun er drømme damen min og vill ikkje miste pga noke føleser og pause! . Er det noen i dinna værden som veit hvordan jeg kan bygge opp følesene og gjøre det på en dag når jeg ser hu? jeg ska f.eks se hu og snakke med hu no på søndag som kommer (20.nov.2011)(i morgen). Hva ska jeg gjøre? :-/ Være så snill hjelp meg og tips meg Tusen takk:) -seie Endret 20. november 2011 av seie Lenke til kommentar
Freakingawesome Skrevet 19. november 2011 Del Skrevet 19. november 2011 Hun har ikke følelser men hun elsker deg? Alright, Det eneste du egentlig kan gjøre er å gi jenta tid til og finne ut av segselv, enten så går det eller så går det ikke Skader sikkert ikke og være snill og skru på litt sjarm heller Lenke til kommentar
mariu1519 Skrevet 19. november 2011 Del Skrevet 19. november 2011 Er dette et avstandsforhold? Hvis hun sier at hun trenger en pause så synes jeg du har rett på å vite hvorfor, men ikke mas. Synes hun at du har forandret deg siden dere ble sammen? Synes du det? På hvilken måte? Lenke til kommentar
seie Skrevet 20. november 2011 Forfatter Del Skrevet 20. november 2011 Er dette et avstandsforhold? Hvis hun sier at hun trenger en pause så synes jeg du har rett på å vite hvorfor, men ikke mas. Synes hun at du har forandret deg siden dere ble sammen? Synes du det? På hvilken måte? Vi ser på en måte kverandre bare i helgene ja.. var ikkje avstandsforhold før. jeg har prøvd og forholde meg til ka ho vill jeg gjør alt for att hu ska ha det bra! Jeg tror ikkje jeg har forandret meg så mye nei.. Jeg gjør alt for og ha hu! Lenke til kommentar
seie Skrevet 20. november 2011 Forfatter Del Skrevet 20. november 2011 Hun har ikke følelser men hun elsker deg? Alright, Det eneste du egentlig kan gjøre er å gi jenta tid til og finne ut av segselv, enten så går det eller så går det ikke Skader sikkert ikke og være snill og skru på litt sjarm heller Ja hu elsker meg Hvordan skru på sjarmen jeg har prøvd men vannsklig for meg !!! i denna sitvasjonen :S Lenke til kommentar
Scorpion88 Skrevet 20. november 2011 Del Skrevet 20. november 2011 (endret) Ser ut som du har funnet deg en forvirret dame som ikke vet helt hva hun vil. Hvis du må være noe mer enn deg selv for å beholde henne, tror jeg nok ikke forholdet kommer til å vare i lengden. Jeg hadde nok latt henne finne ut hva hun ville, uten å overtale henne til å bli. Endret 20. november 2011 av Scorpion88 2 Lenke til kommentar
seie Skrevet 20. november 2011 Forfatter Del Skrevet 20. november 2011 Ser ut som du har funnet deg en forvirret dame som ikke vet helt hva hun vil. Hvis du må være noe mer enn deg selv for å beholde henne, tror jeg nok ikke forholdet kommer til å vare i lengden. Jeg hadde nok latt henne finne ut hva hun ville, uten å overtale henne til å bli. Jeg er meg selv men funket ikkje på en måte pga gaming(PC-spill)...jeg sluttet og game for hu. men no vet jeg nesten ikkje ka som skjer :/ kanskje hu er forvirret :/ jeg ser hu i morgen så får kanskje spør om det da? om det er lurt? :S Lenke til kommentar
seie Skrevet 20. november 2011 Forfatter Del Skrevet 20. november 2011 jeg glømte og skrive opp alderen våres :S Jeg vet ikke om det har noe med alder forsjellen våres og gjøre også? hu er 16 jeg er 20.? Lenke til kommentar
nolongeravailable Skrevet 21. november 2011 Del Skrevet 21. november 2011 (endret) -snip- Endret 26. april 2016 av coyote93 Lenke til kommentar
whateverw Skrevet 21. november 2011 Del Skrevet 21. november 2011 (endret) Du høres ikke så veldig lur ut. Jeg vil råde deg til å akseptere at dama antagelig ikke er interessert lenger, og bare gi henne den pausen / pusterommet / tiden hun trenger til å bestemme seg for om du egentlig er noe å satse på. Tror du i det noe lengre løp vil tjene på å ta det kuli og ikke pushe på. Endret 21. november 2011 av whateverw Lenke til kommentar
Vatusia Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 Jo mer du kveler henne nå, fortere mister du ho. Når man har begynt å miste følelsene for en person så er mas, klenging, desperasjon og annet i lignende kategorier virkelig irriterende og drepen. Og ellers.. pause = slutt. Hun er egentlig ikke interessert lengre men tørr ikke å si det rett ut. Det er lettere å ta pause først for å så komme å si at det er over. I alle fall sånn ALLE 16åringer holdt på da jeg var på den alderen. Jeg gjorde det faktisk selv også ved ett tilfelle. Dette er dessverre det veldig negative med å finne seg en så ung kjæreste.. oddsen for at det vil vare er lav. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå