isrihel Skrevet 19. november 2011 Del Skrevet 19. november 2011 Jeg er på utkikk etter et nytt videokamera i prisklassen 5-6000,- Noen som kan anbefale et knallbra video-kamera, som også gjerne filmer bra i dårlig lys også. Synes også at det er veldig lite tester av videokamera på nettet, noen som kan anbefale noen sider ? Lenke til kommentar
tvister Skrevet 19. november 2011 Del Skrevet 19. november 2011 Tja, du kan kanskje ta en kikk på Canon Legria HFM406 som ser ut til å være et greit kamera. Har selv forgjengeren 306 som fungerer greit. Lenke til kommentar
caid Skrevet 13. januar 2012 Del Skrevet 13. januar 2012 (endret) Jeg er også ute etter et nytt kamera.. "Canon Legria HFM406" virker som et godt alternativ, fant noen klipp på youtube, og kvaliteten på videoen virket å være bra, også på kveldstid.. Men har også blitt anbefalt å kjøpe et "Panasonic HDC-SD90" så er litt usikker på hva jeg skal velge. Finner ikke noen sammenligning av de to kameraene... Kansje noen kan anbefale et av dem? Eventuelt et annet i den samme prisklassen? Endret 13. januar 2012 av caid Lenke til kommentar
2Olav Skrevet 14. januar 2012 Del Skrevet 14. januar 2012 SD90 skan virke som et godt valg. Ved og gå inn på Prisjakt.no, kan man få en liten pekepinn om hva som er brukbart. Man kan der sortere på ekspertomtaler eller brukeromtaler, og SD90 kommer i allefall høyt opp der. I tillegg har den en svært god vidvinkel. Når det gjelder tester, får du et tydlig kvalitetssprang om du velger SD900 med tre CMOS-sensorer der hver sensor behandler hver sin farge (RGB). Ellers finnes det rankingsider som slashcam.com og camcorderinfo,com som kan værer verd og studere litt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå