Morgens Skrevet 19. november 2011 Del Skrevet 19. november 2011 Hei, "puppetråden" i OT får jeg ikke som favoritt. Andre tråder fungerer dette med og de kommer i snarveien "Mine innlegg". Har også lagt inn ett innlegg bare for å se om det hjalp, men nei... Noen som vet hva ueg kan gjøre? Bruker mac og Safari. Lenke til kommentar
TSP Skrevet 19. november 2011 Del Skrevet 19. november 2011 Hei, det er flere forskjellige faner under "Mine innlegg". Standardfanen er "Mine innlegg + favoritter". Denne fanen tar med innlegg du har favorisert og/eller svart i, men ekskluderer tråder du har ignorert, selv om de skulle være favorisert. Det kan hende at du på et tidspunkt har ignorert tråden fra standardfaneoversikten, du kan få den tilbake der ved å gå til "Administrer ignorerte tråder". Jeg vil tippe at per nå vil du kunne se tråden nevnt i fanene "Favoritter" og "Ignorerte". Lenke til kommentar
Morgens Skrevet 19. november 2011 Forfatter Del Skrevet 19. november 2011 Tusen takk. Puppene var ved en feil lagt inn som "ignorer". Men nå ser jeg den. M. 1 Lenke til kommentar
TMB Skrevet 20. november 2011 Del Skrevet 20. november 2011 Dude. Man ignorerer ikke pupper. Skjerpings! 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå