Racazar Skrevet 19. november 2011 Del Skrevet 19. november 2011 (endret) Hei, jeg installerte ubuntu, og under den installasjonen lagde den en partisjon av harddisken min på 123 GB. Denne partisjonen vil jeg nå ha tilbake siden jeg vil avinstallere ubuntu. Noe som ikke fungerer. Når jeg velger "Delete Partition..." og så velger "Yes", kommer dette opp "There is not enough space available on the disk(s) to complete this operation." Dette irriterer dritten ut av meg, vil gjerne bruke de 123 Gb'ene. Takk på forhånd! Endret 19. november 2011 av Racazar Lenke til kommentar
Joagamer Skrevet 19. november 2011 Del Skrevet 19. november 2011 Kanskje du kan boot'e fra Windows CD'en, og slette partisjonen derfra? Lenke til kommentar
wiberos Skrevet 19. november 2011 Del Skrevet 19. november 2011 (endret) Du må først sletter den 5,26 GB partisjon -Deretter sletter du den på 137,37 GB extended. -Deretter kan du lage en ny partisjon. Siden du allerede har 3 primære partisjoner, vil den partisjon som du skal lage blir kanskje automatisk extended, dvs. grønn farge. Det er ikke noe problem, men hvis du ønsker at den skal være en primær, dvs. blå farge, må du gjøre det via Diskpart. Endret 19. november 2011 av wiberos Lenke til kommentar
Racazar Skrevet 19. november 2011 Forfatter Del Skrevet 19. november 2011 Takk for svar begge to, men, hehe, problemet er nå at pc'en ble levert uten installasjons cd'en til windows... Lenke til kommentar
wiberos Skrevet 19. november 2011 Del Skrevet 19. november 2011 Du trenger ikke noe installasjons cd.Det jeg forteller om, skal du gjøre i Diskbehandling, der du har tatt bilde fra. Lenke til kommentar
Racazar Skrevet 19. november 2011 Forfatter Del Skrevet 19. november 2011 Du trenger ikke noe installasjons cd.Det jeg forteller om, skal du gjøre i Diskbehandling, der du har tatt bilde fra. Wow, takk! Det fungerte Tusen takk for hjelpa! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå