snkrlow Skrevet 19. november 2011 Rapporter Del Skrevet 19. november 2011 Jeg trenger en norsk butikk å kjøpe nike sko fra, ikke brandos.no(dårlig utvalg) Vet noen om man må betale toll på sko man bestiller fra nikeid.com?? Nikeskoene jeg leter etter er enten airforce 1, eller dunks. High Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 19. november 2011 Rapporter Del Skrevet 19. november 2011 Må det være en nett butikk? Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 20. november 2011 Rapporter Del Skrevet 20. november 2011 Aner ikke om noen butikker, nei. Men .. om du skal bestille fra nikeid så må du betale moms og toll, ja. Lenke til kommentar
bas Skrevet 20. november 2011 Rapporter Del Skrevet 20. november 2011 Aldri bestilt på nett fra de, men handlet i butikken flere ganger, seriøse greier. http://soleservice.no/no/shoes/produkter/nike/ Lenke til kommentar
snkrlow Skrevet 6. januar 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. januar 2012 Bestilte på NikeID, ble 1750 : ), slapp og betale toll siden det er sko, og sko blir sjeldent tollagt. Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 6. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2012 Var det et annet spedisjonsfirma enn Posten pleier ikke gebyren å komme før om 2-3 måneder etter levering. Lenke til kommentar
Teac Skrevet 7. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2012 Hvordan får dere til å bestille fra nikeid sin usabutikk? sist gang jeg testet ble jeg først stoppet på bosted. La såklart inn Jetcarrier, og så ble jeg stoppet pga norsk visa/mastercard. Må man bruke et annet forward-selskap og prepaid visa? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå