Juviking Skrevet 19. november 2011 Del Skrevet 19. november 2011 http://www.dagbladet.no/2011/11/19/nyheter/al_shabaab/somalia/utenriks/19083984/ Hvor kommer disse nordmennene fra? Trøndelag? Lenke til kommentar
Anskar Skrevet 19. november 2011 Del Skrevet 19. november 2011 De er etniske somaliere, ingen sensasjon i det. Lenke til kommentar
Lilac1 Skrevet 19. november 2011 Del Skrevet 19. november 2011 Her ser man da tydelig en håndfull unge menn som har omfavnet stortingsvedtatte integreringstiltak. 2 Lenke til kommentar
Zaftig Skrevet 19. november 2011 Del Skrevet 19. november 2011 Definitivt ikke Nordmenn. Bare la de dø der nede og/eller ta fra dem deres Norske pass. Lenke til kommentar
Juviking Skrevet 19. november 2011 Forfatter Del Skrevet 19. november 2011 Det er nok disse "nordmennene" som sosialistene har importert i den hensikt å ta seg av "eldretsunamien". 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 19. november 2011 Del Skrevet 19. november 2011 Det er nok disse "nordmennene" som sosialistene har importert i den hensikt å ta seg av "eldretsunamien". Ja du sier det du, så da er det vel sant? Lenke til kommentar
Thitorkin Skrevet 19. november 2011 Del Skrevet 19. november 2011 Det er nok disse "nordmennene" som sosialistene har importert i den hensikt å ta seg av "eldretsunamien". Ja du sier det du, så da er det vel sant? Du sier masse du kgun, og løgn er det så og si alt sammen 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 19. november 2011 Del Skrevet 19. november 2011 Og du omtaler bøker http://www.cappelendamm.no/main/Katalog.aspx?f=10108&isbn=9788202370275 som du ikke har lest: Bevis: Post #25 og post #30 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1393889&st=20 Lenke til kommentar
Thitorkin Skrevet 19. november 2011 Del Skrevet 19. november 2011 Og du omtaler bøker http://www.cappelendamm.no/main/Katalog.aspx?f=10108&isbn=9788202370275 som du ikke har lest: Bevis: Post #25 og post #30 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1393889&st=20 Det er ikke noe galt i det, eg baserer det på det som stod i din førstepost 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 19. november 2011 Del Skrevet 19. november 2011 Så det er så lett for deg å forkaste en bok? Hva mener du er galt med den boken? Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 19. november 2011 Del Skrevet 19. november 2011 Og flere er det her som støtter slikt pakk. Nei, alt for mange somaliere ( Og legg nå jævla godt merke til "alt for mange" ikke alle sammen, før dere slenger rasismekortet) har ingenting her i norge å gjøre, reiser på "ferier" hjem, sitter på nav, og gjør ingenting for å intregere seg, voldtekter og mer. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 19. november 2011 Del Skrevet 19. november 2011 Spray alle voldtektsforbrytere selvlysende med pepperspray uansett nasjonalitet, rase og religion. Lenke til kommentar
Thitorkin Skrevet 19. november 2011 Del Skrevet 19. november 2011 Så det er så lett for deg å forkaste en bok? Hva mener du er galt med den boken? Den virker å ikke framstille saken slik den egentlig er, veldig enkelt Spray alle voldtektsforbrytere selvlysende med pepperspray uansett nasjonalitet, rase og religion. + skattesnyltere! Lenke til kommentar
Anskar Skrevet 19. november 2011 Del Skrevet 19. november 2011 (endret) Nå synes jeg TS snart må si fra om at dette beveger seg en smule ut på viddene ... Endret 19. november 2011 av Anskar Lenke til kommentar
Juviking Skrevet 19. november 2011 Forfatter Del Skrevet 19. november 2011 (endret) http://www.youtube.com/watch?v=dLrUzi0SITU Endret 19. november 2011 av Juviking Lenke til kommentar
StormEagle Skrevet 20. november 2011 Del Skrevet 20. november 2011 (endret) Hvor kommer disse nordmennene fra? Trøndelag? Nei det kan vel ikke stemme. De har vel ikke karsk og hjemmebrennt dit de skal? Og mokasiner, skinnvest og DDE må de jo i tilfelle ta med seg... Spray alle voldtektsforbrytere selvlysende med pepperspray uansett nasjonalitet, rase og religion. Og jeg regner med at du vil gi kvinner som kommer med falske annmeldelser samme behandling eller? Eller er du bare en hykler? Og kvinner som saboterer sammvær for fedre med barna sine og bruker barna som våpen for å presse penger ut av faren og som kommer med falske volds og overgrepshistorier, ol for å få omsorgen for barna skal vel også behandles på samme måte? Endret 20. november 2011 av flesvik Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 20. november 2011 Del Skrevet 20. november 2011 Og jeg regner med at du vil gi kvinner som kommer med falske annmeldelser samme behandling eller? Eller er du bare en hykler? Nei, de sakene skal behandles i retten. Jeg skrev det jeg skrev og mener det da kvinner ikke skal voldtas. Kvinner er vanligvis fysisk svakere enn en overfallsmann og da skal de kunne forsvare seg. Og kvinner som saboterer sammvær for fedre med barna sine og bruker barna som våpen for å presse penger ut av faren og som kommer med falske volds og overgrepshistorier, ol for å få omsorgen for barna skal vel også behandles på samme måte? Det er en helt annen sak som også hører hjemme i retten. Jeg regner ikke med at mannen trenger fysiske midler for å forsvare seg i en slik situasjon. Sammenligningen faller på sin egen urimelighet. Men nå er vi vel på viddene. Lenke til kommentar
Hamnli2 Skrevet 21. november 2011 Del Skrevet 21. november 2011 Jeg er enig i at vi slipper inn for mange tvilsome typer i Norge, men å frata borgerskapet for at noen drar til opprinnelseslandet sitt og sloss for det de tror på blir ikke rett. Vi har lovt dem sjangsen til et bedre liv i Norge, og det må vi stå for. Vi får heller prøve å ta oss av disse og lære dem litt om etikk og folkerett når de kommer tilbake og heller sikre at vi ikke tar inn flere av samme ilken. Lenke til kommentar
Mr.M Skrevet 21. november 2011 Del Skrevet 21. november 2011 Sålenge folk ikke sloss mot nordmenn synes jeg det ikke gjør noe. Er jo de som reiser til f.eks. Israel og (dobbelt statsborgerskap) Opprørs og frigjrøringsbevegelser har en lei tendens til å bli stemplet som "terrorister" etter USA's forgodtbefinnende, så den merkelappen kan man generellt ta med ei klype salt Forresten var det vel rundt 200 nordmenn som deltok i den spanske borgerkrigen i sin tid. De hadde altså ikke engang noen "blods-tilknyttning" til Spania, men deltok utelukkende av ideologiske grunner Lenke til kommentar
PcT Skrevet 21. november 2011 Del Skrevet 21. november 2011 Spray alle voldtektsforbrytere selvlysende med pepperspray uansett nasjonalitet, rase og religion. Nei se her, en sosialist som avsporer tråden med hint om at vi som ikke liker at vi tar inn terrorister og lar dem bli norske statsborgere, er rasister. Stopp med avsporingen og si meg hva som er positivt med sosialistenes integrerings/innvandringspolitikk når dem insisterer på å rekruttere terrorister inn i landet som "norske statsborgere" Ille nok at vi må gå ut med vår egen søppel, men nå får vi da stoppe med å være alle andre land sine søppeltømmere. Hold deg til økonomien du kgun, argumentere for sosialistenes integrering/innvandringspolitikk er allerede en tapt sak som ingen kjemper for enda. (de har vel stort sett gitt den opp selv) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå