josh Skrevet 14. august 2003 Del Skrevet 14. august 2003 Har to disker i RAID0 på ett gammelt hk (KT7-RAID), som nå må sies å være modent for utskifting... Det jeg lurte på, er hva skjer da med RAIDet om jeg flytter det over til kontrolleren på ett annet HK? Er det i det hele tatt mulig å bare flytte det over, eller må jeg konstruere det på nytt, med alt det innebærer? Lenke til kommentar
Clupus Skrevet 14. august 2003 Del Skrevet 14. august 2003 Hei! Om du får tak i eit hovedkort med HighPoint RAID-kontroller bør det gå greitt å berre flytte det rett over, det skal jalfall fungera om det er ein RAID-kontroller i samme serien.. (eg trur alle RAID-kontrollerane til HighPoint er kompatible med kvarandre, men det er verdt å kontrollere) Om det vil fungera dersom du prøver å setja diskane på ein annan RAID-kontroller (promise e.l.) veit eg ikkje, men eg tviler litt.. det hadde jo betydd at det var ein slags standard? Uansett, det eg gjorde når eg gjekk frå KT7-RAID'n min var å investera i eit HighPoint RocketRAID-100 PCI kort. Det fungerte glimrande å berre flytte diskane over til det, og seinare når eg har bytta hovedkort slepp eg å leita etter eit med integrert RAID-kontroller! Håper det var til litt hjelp! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå