Scotty Skrevet 19. november 2011 Del Skrevet 19. november 2011 Har et par ting jeg lurer på.. Ved oppgradering av minne/RAM på iMac. (Har late 2009) http://support.apple.com/kb/HT3011 Så står det bl.a: PC3-8500. Vil det si at jeg ikke kan ha høyere verdi enn PC3-8500? Ønsker å utføre en clean install fordi oppgradering fra Snow Leopard til Lion gjorde maskina veldig treg. Men, 1TB systemdisken er helt full, har kun en ekstern hardisk på 500GB, som altså ikke er nok til å ta backup av det jeg ønsker. Finnes det en annen løsning enn å kjøpe en ny ekstern hardisk? F.eks noe partisjon opplegg eller lignende. Om ikke det finnes en løsning så får jeg bare ha treg maskin en stund fremover. Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 21. november 2011 Forfatter Del Skrevet 21. november 2011 Noen som vet? Lenke til kommentar
Mortis360 Skrevet 21. november 2011 Del Skrevet 21. november 2011 Du kan putte inn ett sett som dette i iMacen din, uten at det skal bli noen problemer (ifølge minnekonfiguratoren som ligger hos Komplett). Er usikker på det andre spørsmålet ditt, om formatering, så der lar jeg andre ta over. - Mortis Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå