Nordkjosbotn Skrevet 19. november 2011 Del Skrevet 19. november 2011 Under rekruttperioden søkte jeg på en stilling som jeg fikk. Jeg ble tatt ut av rekruttskolen halvveis i utdannelsen og satt til den nye jobben. Nå viser det seg at denne er totalt blottet for grønn tjeneste, det blir maks 2 grønne uker på hele året. I tillegg til dette har jeg ikke fått fullført nødvendig utdannelse under rekrutten. Nå er jeg en av dem som ønsker grønn tjeneste og lurer på mulighetene til å bli overført til en annen avdeling? Er det noen som vet om dette er vanskelig, umulig eller eventuelt har erfaring med dette? Takker for svar Lenke til kommentar
Killswitch Skrevet 19. november 2011 Del Skrevet 19. november 2011 Hør med befalet ditt, men vil nok tro du ikke får noen muligheter... Lenke til kommentar
Sapere_aude Skrevet 19. november 2011 Del Skrevet 19. november 2011 Snakk med TMO'en din eller kontakt Forsvaret på 03003. De vet nok mer enn den jevne forumbruker Lenke til kommentar
Pleya Skrevet 20. november 2011 Del Skrevet 20. november 2011 Det er TMO, VPV og befalet ved din avdeling som kan gjøre noe med dette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå