Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Hvorfor må kvinner så ofte på do?

Anskar

Anbefalte innlegg

En ting jeg har lurt veldig på i mange år, er hvorfor kvinner må gå på do så mye oftere enn menn. Det er neppe for at de drikker kaffe eller øl hele tiden...

I dag skulle jeg f eks oppom Clas Ohlson på Trondheim Torg og da strakk køen til damedoen seg nesten helt bort dit, jeg vil tro rundt 20 personer eller mer sto i kø. Inne på herredoen, skulle det vise deg seg litt senere, befant ingen seg.

Så hva er det kvinnfolka gjør på do når de ikke produserer mer avfallsstoff enn menn?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er nok på grunn av at de bruker lengre tid. De skal også sjekke håret, sminken, se om klærne sitter bra, sladre litt med venninna, legge på litt ekstra sminke som de ikke trenger, osv osv osv.. Hvor ofte er det man ser menn gjøre det samme på ett offentlig toalett?

Du mener ikke på alvor at de må sminke og stelle seg mens de er ute og handler?

:roll:

Lenke til kommentar

Er nok på grunn av at de bruker lengre tid. De skal også sjekke håret, sminken, se om klærne sitter bra, sladre litt med venninna, legge på litt ekstra sminke som de ikke trenger, osv osv osv.. Hvor ofte er det man ser menn gjøre det samme på ett offentlig toalett?

Når det er sagt, hvor ofte ser man kvinner gjøre det samme på et offentlig toalett? Jeg har aldri vært på noe dametoalett i hele mitt liv.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

Du mener ikke på alvor at de må sminke og stelle seg mens de er ute og handler?

:roll:

Tuller du med meg? De fleste jenter jeg kjenner tør ikke gå ut døra engang uten full krigsmaling.

Jeg kjenner ikke så mange slike. Godt at man er forskjellige.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...