kong_gabby Skrevet 19. november 2011 Del Skrevet 19. november 2011 Kan dette funke? Hvordan vet jeg hva som er kompatibelt med telefonen? Og er det noen grunn til å ikke kjøpe dette kortet? Har et Samsung-kort som så ut til å være klasse 2 nå. Er det noen kort overhodet som jeg burde holde meg unna? Lenke til kommentar
Itek Skrevet 19. november 2011 Del Skrevet 19. november 2011 (endret) Jeg brukte et Kingston KINGMAX 16gb class 10 i min nexus one (=tvillingtelefonen) bare for å prøve.. Gikk helt fint det iallfall Kingston KINGMAX kortet bruker jeg i actionkameraet mitt (gopro HD) og det har fungert supert i over et halvt år iallfall! Du trenger sikkert ikke class 4, men kan være greit for å bruke mindre tid på overføring av filer mellom pc-telefon EDIT: Whoops, det var KINGMAX og ikke kingston jeg hadde :S Endret 19. november 2011 av Itek Lenke til kommentar
kong_gabby Skrevet 19. november 2011 Forfatter Del Skrevet 19. november 2011 (endret) Du trenger sikkert ikke class 4, men kan være greit for å bruke mindre tid på overføring av filer mellom pc-telefon Jeg kunne helt fint klart meg med klasse 2, ja, som jeg har nå. Men dette kortet ser jo ut til å gå veldig billig. (Nesten all overføring går uansett over Dropbox og wi-fi ) Tenkte forresten ikke så mye på produsent, men type kort, hvis det er slik at det finnes mange typer. Endret 19. november 2011 av LHUS Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå