Gå til innhold

Forslag til bra og morsomt MMO eller FPS, på svak PC

Anbefalte innlegg

Hei, jeg er utvekslingsstudent i Spania som lurer på om noen vet om et bra spill for en svak pc.

Siden jeg skulle dra ned hit for å sosialisere meg framfor å game, tok jeg med meg skolepcen istedet for den litt gamle med bedre laptopen min. Dette angrer jeg på, fordi spanjolene gjør ikke noe annet enn å studere (24/7) Så jeg vil ha en timekiller her nede.

Jeg kan spille spill som Maplestory, Dofus og counterstrike. Men counterstrike er det så sinnsykt mange veteraner og jeg har ikke spilt på år og dag, maplestory vil jeg ha noen å spille med, og dofus er det også mange veteraner. Det er fullt mulig at jeg kan spille mer krevende spill, så det er bare å komme med forslag.

Så jeg lurer på om noen vet om et bra og underholdende spill som ikke krever for mye(om jeg må spille med lav kvalitet spiller ingen rolle) Hvor det også ikke bare er veteraner, men også en liten strøm av nye spillere.

Takk for alle svar og forslag. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tenkte akkurat å opprette en liknende tråd, men iom at jeg er i litt samme situasjon som OP, hiver jeg meg på denne ;)

Er ute etter spill som krever lite eller ingenting av PC'en. Det være seg RTS, FPS, Adventure, etc.

Sitter på en W7 Professional CULV-notebook med intel pentium U5400 1,2Ghz, 3GB minne og integrert grafikkløsning så jeg er klar over at utvalget av storspill nok er noe begrenset :p

Fra før av har jeg installert et lite knippe med spill fra Telltale (Secrets of Monkey Island 1 & 2 samt Sam & Max), IWBTG, og div SNES-titler.

Iom at jeg ikke gamer veldig mye på denne maskinen hadde jeg satt stor pris på gode freeware-spill, evt. spill som kan skaffes for en billig peng på steam :)

Endret av CptAwesome
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...