merkur Skrevet 19. november 2011 Del Skrevet 19. november 2011 Har akkurat fått min iPhone 4s og alt fungerer fint bortsett fra når jeg skal ringe eller blir ringt.. Problemet er at jeg ikke kan høre personen i den andre enden.. Lyden er på fullt. Noen som vet hva dette kan være? Lenke til kommentar
jic Skrevet 19. november 2011 Del Skrevet 19. november 2011 Har du tatt vekk beskyttelse tape Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 19. november 2011 Del Skrevet 19. november 2011 Ikke trykt på "demp mikrofon"-knappen? Den burde vel skru seg automatisk av etter endt samtale uansett men Lenke til kommentar
merkur Skrevet 19. november 2011 Forfatter Del Skrevet 19. november 2011 (endret) Nei, har ikke det. Har prøvd alt mulig for å få lyden til å virke, men uten hell. Ser ut som dette er en feil som flere har etter å ha lest litt på nettet. Har tilogmed funnet en facebook side om akkurat denne feilen. Ser ut som jeg må sende mobilen tilbake til Apple igjen.. Veldig moro når man akkurat har fått sin første iphone. Om noen vet noe mer om denne feilen så si gjerne ifra her. Endret 19. november 2011 av merkur Lenke til kommentar
Zabaniya Skrevet 19. november 2011 Del Skrevet 19. november 2011 Holder du telefonen opp ned? Lenke til kommentar
merkur Skrevet 19. november 2011 Forfatter Del Skrevet 19. november 2011 Vet ikke om det der var et seriøst svar, men nei jeg holder ikke mobilen opp ned Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå