Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Gjorde det slutt med potensiell kjæreste, men føler meg dritt...


Anbefalte innlegg

Heisann! jeg har akkurat gjort det slutt med en potensiell kjæreste, av den grunn at jeg følte det ikke var nok følelser til at jeg kunne gå videre. Tiltross for at det var JEG Som avsluttet det.. så er jeg igrunn litt skuffet og lei meg, fordi at hun ikke reagerte så sterkt på det som jeg trodde, hun tokk det helt greit. Tiltross for at det var jeg som avsluttet det, er det viktig for meg at dama har hatt en viss følelses messig kontakt til meg i løpet av den tiden vi var sammen. Kanskje hun holder tilbake følelser? hun spurte meg senere om jeg hadde brukt henne, også jeg at jeg aldri ville gjort det, og hadde følelser for hun, som forsvant litt på sluttet..Kanskje jeg har litt følelser for henne ennå, uansett så skjønner jeg ikke hvis hun ikke følte noe som helst for meg.. er kanskje litt rart siden jeg gjorde det slutt, men uansett var det litt viktig at hun brydde seg om meg. Noen som har opplevd noe lignende?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du har lyst på det du ikke kan få, det er i bunn og grunn problemet ditt vil jeg tro utifra det du forteller her. Ofte så kan man synes at det er kjedelig når man ''har fått jenta'', og forholdet begynner å utvikle seg. Men når hun ikke reagerte som du forventet at hun skulle så mistet du kanskje ''bekreftelsen'' om at du ''hadde henne'', og at du derfor fikk litt følelser igjen for henne. Ikke på grunn av henne, men på grunn av at du begjærer det du ikke lenger 'har'.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...