Gudrunna Skrevet 19. november 2011 Del Skrevet 19. november 2011 Hallo! Je har to hardisker, og har den ene helt tom på pcen her D: ACER (C:) 13.3 av 51.6 GB ledig DATA (D:) 51.2 av 51.3 GB ledig Men jeg veit ikke helt åssn jeg lagrer på (D:)... Alt lagres liksom på (C:) automatisk... Hjelp? Takker for alle svar på forhånd (vet jeg kansje er litt dum .. menmen?) Lenke til kommentar
Faller Skrevet 19. november 2011 Del Skrevet 19. november 2011 Ofte når man installerer et program kan man velge hvor man vil lagre det. Da kan man velge det området/disken som passer best. Mvh Faller Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 19. november 2011 Del Skrevet 19. november 2011 Hvis du kjører windows vista eller windows 7 så kan du faktisk flytte ut mer eller mindre alle mapper under Mine Dokumenter til den ledige disken og softlinke dem tilbake til C:. Det er ikke så himla vanskelig men hvis man ikke er spesielt bevandret i data så er det vel uoverkommelig. Ang. programmer så er det mulig å bestemme hvor de skal innstalleres når du innstallerer dem. Merk at deler av programmet uansett vil innstalleres på C: driven under All Users\Public og det kommer du desverre ikke rundt. Men selve programmet kan du legge på D: Du må overstyre innstallasjonspathen manuelt når du innstallerer. Lenke til kommentar
Gudrunna Skrevet 19. november 2011 Forfatter Del Skrevet 19. november 2011 men feks på msn så kan man ikke bestemme det... hva gjør jeg da? :/ Lenke til kommentar
TMB Skrevet 20. november 2011 Del Skrevet 20. november 2011 WLM tar da ikke så stor plass? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå