KjellSpell Skrevet 19. november 2011 Del Skrevet 19. november 2011 (endret) God dag godtfolk, Normalt har jo tastatur en knapp for å få opp "Contextual menu"(beklager, er ikke kjent med det norske ordet), sånn ca rett rundt Alt Gr og Ctrl. Hos meg på mitt Logitech MX700 tastatur må jeg trykke FN+PrtScr, og det er jo like ueffektivt som å bruke Shift+F10, så derfor lurer jeg på om det finnes noen måte å endre f.eks. FN-knappen min til knappen for "Contextual menu". (Jeg kjører Windows 7 hvis det skulle være til nytte) Hvis noen i det hele tatt klarer å peke meg litt i rett retting så blir jeg godt fornøyd. Endret 19. november 2011 av CissaM Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 20. november 2011 Del Skrevet 20. november 2011 Med keytweak så kan du endre hva knappene på tastaturet gjør http://webpages.charter.net/krumsick/ Lenke til kommentar
KjellSpell Skrevet 20. november 2011 Forfatter Del Skrevet 20. november 2011 Fikk ikke ofret FN-knappen min, så Høyre-CTRL måtte gå, men fungerer det også. Takk skal du ha! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå