vesletun Skrevet 19. november 2011 Del Skrevet 19. november 2011 minianlegg -------------------------------------------------------------------------------- skal kjøpe minianlegg med med fm og dab radio til mor og far for kr 2000.Hva anbefaler dere hvet ikke on dete er det rette stedet men prøver meg her Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 19. november 2011 Del Skrevet 19. november 2011 2000kr er veldig lite hvis du ønsker et minimum av kvalitet er jeg redd. Er dette grensen på det du kan bruke eller er det grensen til de som skal ha det? Lenke til kommentar
vesletun Skrevet 19. november 2011 Forfatter Del Skrevet 19. november 2011 (endret) 2000kr er veldig lite hvis du ønsker et minimum av kvalitet er jeg redd. Er dette grensen på det du kan bruke eller er det grensen til de som skal ha det? ja maks 2000 det er det mor og far skal bruke,di hører fordemeste på radio og cd en gang i blandt. finnes det et minianlegg som er lit over midels bra hvor mye må en eventuelt betalle for et nokså bra anlegg da med fm og dab radio Endret 19. november 2011 av vesletun Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 19. november 2011 Del Skrevet 19. november 2011 Kanskje noe slikt? Ikke akkurat tung HiFi, men bra lyd i forhold til størrelse og pris. Lenke til kommentar
vesletun Skrevet 19. november 2011 Forfatter Del Skrevet 19. november 2011 (endret) Kanskje noe slikt? Ikke akkurat tung HiFi, men bra lyd i forhold til størrelse og pris. ja noe i den duren,ser bra ut det anlegget i forhold til prisen takker for svaret Noen flere forslag Endret 19. november 2011 av vesletun Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 19. november 2011 Del Skrevet 19. november 2011 Yamaha har et tilsvarende anlegg som ga meg en rimelig god følelse. Ellers vinner jo LG test etter test, dra ut på en elkjøp eller tilsvarende og hør deg frem. Lenke til kommentar
vesletun Skrevet 19. november 2011 Forfatter Del Skrevet 19. november 2011 Yamaha har et tilsvarende anlegg som ga meg en rimelig god følelse. Ellers vinner jo LG test etter test, dra ut på en elkjøp eller tilsvarende og hør deg frem. her du en link på anlegget Lenke til kommentar
vesletun Skrevet 19. november 2011 Forfatter Del Skrevet 19. november 2011 Yamaha har et tilsvarende anlegg som ga meg en rimelig god følelse. Ellers vinner jo LG test etter test, dra ut på en elkjøp eller tilsvarende og hør deg frem. bor 12 mil unda lefdal og elkjøp så må nok kjøpe det på netet kom med en link på anlegget Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 19. november 2011 Del Skrevet 19. november 2011 http://www.netonnet.no/art/lyd-og-musikk/kompaktstereo/kompaktstereo-med-cd/yamaha-mcr-230/151355.3163/ Noe i den retningen Lenke til kommentar
Tekno Brukeren Skrevet 19. november 2011 Del Skrevet 19. november 2011 http://www.netonnet.no/art/lyd-og-musikk/kompaktstereo/kompaktstereo-med-cd/yamaha-mcr-230/151355.3163/ Noe i den retningen Ser ikke ut til at den har DAB radio. Lenke til kommentar
vesletun Skrevet 19. november 2011 Forfatter Del Skrevet 19. november 2011 jeg så også det at den ikke hadde dab radio fant ikke noe test på den. takker for svaret.Flimzes hvor mye nå en betalle for en brukbar minianllegg med dab radio, kom med forslag. Lenke til kommentar
Tekno Brukeren Skrevet 19. november 2011 Del Skrevet 19. november 2011 (endret) jeg sa også det at den ikke hadde dab radio fant ikke noe test på den. takker for svaret.Flimzes hvor mye nå en betalle for en brukbar minianllegg med dab radio, kom med forslag. Du har ikke svart på det siste innlegget til Flimzes. Kofor sier du at du har svart til Flimzes at forslaget hans ikke har DAB radio da? Synets forslaget til Mr D virket greit. Det er et elendig utvalg av stereoanlegg med DAB Radio på markedet i dag. Endret 19. november 2011 av Leseren Lenke til kommentar
vesletun Skrevet 19. november 2011 Forfatter Del Skrevet 19. november 2011 innlegget ble feil besvart ,beklager det 1 Lenke til kommentar
anonymt Skrevet 19. november 2011 Del Skrevet 19. november 2011 Jeg foretrekker også forslaget til Mr D. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå